Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Finns det något man kan spraya på katten runt öronen för att skydda mot knotten? Min ena katt blir helt sönderbiten runt öronen och jag...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Vad har ni för åsikter om att använda laserpekare som leksak till katt? Köpte en nyligen och på den stod det att den var...
Svar
9
· Visningar
6 658
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Hej. Jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av detta. Vi har en kastrerad hane på tre år hemma, som vi haft sedan han var...
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: zassoo
·
Katthälsa igår hämtade jag en 14 veckors perserkille, helt bedårande, han har spunnit och myst konstant! han är silvertabby. Jag har haft perser...
Svar
10
· Visningar
1 815
Senast: jassica
·
F
Katthälsa Hej! Jag har precis fått hem en ljuvlig liten kattunge som nu är ca 13 veckor. Uppfödaren har tyvärr bara gett honom Whiskas Junior...
Svar
4
· Visningar
27 573
Senast: ullo
·
Övr. Katt Vart har alla bondkatter tagit vägen? Skulle vilja ha en helt vanlig bondkatt men hittar knappt några på nätet. Det enda som finns är...
2
Svar
30
· Visningar
8 567
F
Katthälsa Hej! Jag hoppas att det finns ngn snäll själ där ute som kan hjälpa mig med en sak. Igår fick jag nämligen hem min lilla kattunge och...
Svar
3
· Visningar
2 694
Senast: Zilla3
·
Katthälsa Har en ragdoll kattunge (född i feb) och hennes mage mår verkligen inte bra.. Hon är lös i magen och fiser väldigt mycket. Hon är...
Svar
0
· Visningar
1 375
Senast: Sofie.S
·
Katthälsa Håller på och lurar i ena missen medicin. Det ska blandas i maten så det gäller att hitta något riktigt smaskigt så medicinen åker i av...
Svar
7
· Visningar
2 416
Senast: elza
·
Katthälsa Då och då blir min katt svullen om underläppen. Det går alltid bort efter några dagar och han verkar inte påverkad av det. Vad är det...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: bengeten
·
Katthälsa Ja, som rubriken säger Funkar Feliway på ca 5 veckors kattungar. Hemma har jag nu 3 småttingar som är otroligt skygga. Kan jag...
Svar
3
· Visningar
1 874
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vår stallkatt har en kull med fyra kattungar som är 2veckor. Igår kom grannen och var olycklig, hans katt hade blivit överkörd av...
Svar
8
· Visningar
12 638
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa ännu en katt så småningom. Just nu har jag en kastrerad hankatt som inte är alltför glad i andra (vuxna)...
Svar
6
· Visningar
1 683
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vart ska man skicka in pappren efter att man har flytta för att få det rätt med registreringen av katter?
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Sassy
·
N
Övr. Katt Hej! Ska på lördag hämta en liten kattflicka som ska flytta in här hos oss. Har två katter sen tidigare som heter Mini och Junior och...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Jag har en avelshona, som just har haft sin första kull. Kattungarna flyttade nu i helgen, 12 veckor gamla. Honan har löpt sedan 5...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: Sassy
·
Katthälsa Idag lät jag en katt somna in och gråter floder. Blandade känslor. Denna katt hämtade jag i januari samt hennes syster från ett hem...
Svar
19
· Visningar
2 220
Senast: Yttik
·
Katthälsa Jag har blivit med en katt till, en liten kattpojk på 9 månader. Han har inte tillbringat första delen av sitt liv på ett ultimat...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: wippi
·
Övr. Katt Vi har en katt, hon är ungefär 1 1/2 år, alltid varit inne, bortsett från några utebesök i sele. Vi har bott så dumt bland grannar som...
Svar
15
· Visningar
1 533
Senast: Bison
·
Övr. Katt Här har jag inte skrivit på länge, nä inte på år faktiskt:o Men, tänkte göra mig lite hörd nu..... Hade för många år sedan...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Pippi73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp