Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Hjälp! Vi kommer att bli med katt någon av de närmaste dagarna. Vår bostadssituation är dock lite annorlunda och vi skulle gärna vilja...
Svar
1
· Visningar
888
Övr. Katt Sambon ringde för någon timme sedan och hade hittat fyra små kattungar. Han hade varit påväg hem och såg dom springa fram och...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag sitter här och tittar runt lite. Enda sedan min sambo för första gången såg en video av en Munchkin har han varit förälskad, om vi...
Svar
10
· Visningar
3 485
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt hur gör ni med kattlådan när ni åker och hälsar på nån och stannar i några dagar och tar med er katten? är ju rätt svårt att släpa med...
Svar
7
· Visningar
2 062
Senast: tipsy
·
Övr. Katt Hur har ni era kattlådor? Har ni dem inne i badrummet eller någon annanstans? Har ni med tak eller utan? Varför med eller varför utan...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 398
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Vad är det för fel på en katt vars ögon är nästan bländande blå-turkos-gröna? Det verkligen blänker om dem och det är omöjligt att säga...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
13 849
Senast: EmmaW
·
Katthälsa Kommer hem idag från jobbet och ingen Aslan hälsar mig välkommen hem som han alltid, alltid gör. Blir lite fundersam men tänker att han...
Svar
9
· Visningar
1 697
Senast: Halcyon
·
Övr. Katt Hur länge bör man ha två foder och avveckla det gamla fodret för att få fram det nya? Förstår att man minskar/ökar successivt men gör...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Hej! Vår katt Madde (endast lite på ett år gammal) fick ungar för ca tre veckor sen, då hon blev av misstag betäckt av en strykarkatt...
2 3
Svar
49
· Visningar
13 762
Senast: Sar24BB66
·
S
Katthälsa Usch nu börjar detta bli jobbigt. Jag har två kastrerade hankatter som jag söker nytt hem till. Dom är för tillfället innekatter men jag...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Duplo
·
Övr. Katt Snälla ge mig tips om hur jag kan hitta min katt igen. Vad som helst!!! Jag griper efter minsta halmstrå! Själv är jag utomlands på...
Svar
10
· Visningar
1 845
Senast: Hellas
·
Övr. Katt Vår ena katthona, som varit borta i två veckor, kom i går hem med två kattungar. De är jättesöta, men frågan är vem hon stulit dem...
2
Svar
38
· Visningar
8 404
Senast: Sockerbit
·
Övr. Katt Funderar på att köpa katt igen efter många år utan. Har dock innekanin som brukar vara ute och gå fritt. Kaninen funkar dock jättebra...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa Hej! Min äldsta katt (3-4 år) har på senare tid börjat dricka betydligt sämre och kissar mindre än tidigare. Förut var det jämt 3...
Svar
8
· Visningar
6 299
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Mina föräldrar har en 3-årig hankatt som jagar något helt otroligt. Han tar 2-3 fåglar om dagen på tomten så jag antar att han tar ännu...
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: Sol
·
Övr. Katt Blir tokig, har en långhårig blandraskatt, 11 år som går ute. Toverna dyker upp dagligen, men värre har det blivit. Försöker borsta...
Svar
2
· Visningar
1 626
Senast: Sol
·
Katthälsa Min katt fick stuviter (högt PH i urinet och höga nivåer av magnesium, fosfor och kalium i vanligt foder som skapar kristaller, som...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har 4 kattungar som jag gärna vill ha hjälp med namn till, (visst de ska inte stanna hos mig, men under tiden vill jag gärna ha namn...
Svar
8
· Visningar
2 075
Senast: ullo
·
Övr. Katt Vår ena katt har fått för sig att vår hall är en toalett. Trots att vi ställt en låda och nu till och med TVÅ lådor precis där hon...
2
Svar
25
· Visningar
3 938
Senast: Shark
·
Övr. Katt Sussie ute på promenad :)
Svar
0
· Visningar
126
Senast: CrazyMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp