Sorbe
Trådstartare
Sv: Ställa ut katt
Espree verkar vara det vanligaste folk använder? Jag har stått och kollat på det i butiken flera gånger, men vet inte vilken jag ska köpa. Lite svårare när det är en hund på förpackningen också.
Ska höra med folk vad de brukar ha för något till MCO.
Som jag tänkt alltså. Men det är inget att göra åt, tycker om honom lika mycket ändå.
Köper du det i butik eller över nätet?
Jag använder Espree schampo och sen har jag K9 texturizer på utställningen. Använder en duk typ sämskskinn för att korta ner torktiden samt en Mirakelkam för kamning. Men jag har en ras som inte behöver balsam och inte ska blåsas torr. Vilket schampo man ska använda är väldigt beroende på hur pälsen ska vara på just den rasen. Jag skulle t.ex troligen få poängavdrag om jag använde ett schampo som gjorde min katts päls mjuk och len.
Espree verkar vara det vanligaste folk använder? Jag har stått och kollat på det i butiken flera gånger, men vet inte vilken jag ska köpa. Lite svårare när det är en hund på förpackningen också.
Ska höra med folk vad de brukar ha för något till MCO.
Tyvärr!!! Så måste jag nog säga att finns inga tofsar nu så lär det inte göra det sen heller.
Den erfarenheten har iaf jag på NFO.
Ang schampo så använder jag Anju-beaute. Överlägset bäst på de katter jag badat iaf.
Som jag tänkt alltså. Men det är inget att göra åt, tycker om honom lika mycket ändå.
Köper du det i butik eller över nätet?