Vart sover era katter?

Sv: Vart sover era katter?

Vår ena sover helst på dörrmattan, på tröskeln till vardagsrummet, i trappen eller på det ihopvikta överkastet nedanför fotändan av sängen, och där han sover, sover även vår lilla kisa :)

Är han däremot inte inne så ligger lillkisa helst på eller tätt intill mig :)
 
Sv: Vart sover era katter?

KL
Ofta ser det ut så här.....

418738_502983263061164_668471675_n.jpg


Men försöker jag ta sovmorgon så ser det ut så här.

303185_299217210104438_993094014_n.jpg


/B
 
Sv: Vart sover era katter?

Wow Babe, har ni fem kisar?

Vår (enda) sover antingen på filten i soffan eller gömd nånstans i gavelrummet vilket är mitt sy-/"överblivna-pryar"rum. Om det kniper funkar gungstolen också.

Vår birma som dog ung älskade att sova i sin igloo uppe på en byrå.
 
Sv: Vart sover era katter?

Haha, ser nästan ut som en sån där timelaps bild, där man har flera bilder på samma katt i samma bild (oj, fattar nån :D)

Min stora kisse brukade sova på min kudde, nu är det sambons sida av sängen som gäller. Alternativt i hörnet på min sida sovrummet, på golvet hoprullat i en boll.
Sambons lilla katt vet jag inte ens om hon sover, tycker hon far runt som en toka hela tiden! :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 742
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
556
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp