Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vi var ju in till vet och hon visade sig vara uttorkad. Fick dropp och blev bättre. Men hon dricker sämre än normalt. Alla...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: fluffig
·
Katthälsa Vi hittade en lite övergiven kattunge häromveckan. Nu är den kanske max 3 veckor gammal. Den äter kattungemjölk och har varit pigg o...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Sol
·
Katthälsa Råttorna och mössen är slut. Sorkarna likaså. Alla katter är därför hemma och hungriga. Det är verkligen alldeles underbart att slippa...
Svar
9
· Visningar
1 590
Katthälsa Jag fick tyvärr ta bort min lilla missa häromdagen. :cry: Det började med att hon var borta två dagar vilket var ovanligt. När hon väl...
Svar
4
· Visningar
1 445
Övr. Katt Behöver lite tips. Har en kisse på två år med känslig mage, han är ute halva dygnet och inne halva, jagar då mycket själv så han förser...
Svar
4
· Visningar
1 390
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Hur gör man för att få en kattunge att sluta hoppa upp på köksbänk/köksbord? Den ena gör det och är en riktig ögontjänare, så fort han...
Svar
13
· Visningar
4 496
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Mina katter är en stor källa till glädje, det går inte länge på en dag innan de hittar på något som man inte kan annat än le/skratta åt...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
37 092
Senast: Cautia
·
Katthälsa Finns det någon slags tuggpinne för katter? Lillkissen (typ 7-8 månader) har börjat tugga på allt. Virknålar, telefoner, datorn...
Svar
11
· Visningar
7 034
Senast: BiMi
·
Katthälsa Jag har ju Sigge, bondkatt, 20 år gammal som fått flytta runt alldeles för mycket i sitt liv och därför får leva sin sista tid här hos...
Svar
5
· Visningar
1 427
Senast: Sulax
·
Katthälsa Kom hem till en kompis och hans katt har nyst blod över hela lägenheten. Hon har säkert nyst 20-30 gånger. Hon leker som vanligt, äter...
Svar
2
· Visningar
5 155
Senast: Kilauea
·
Katthälsa För några dagar sen började hon bli tröttare och åt och drack sämre. Matte sin vana trogen har varit ett vandrande nervvrak. Efter ett...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Vill ha info om Sphynx katten...har någon erfarenhet av denna ras?? Dela isåfall väldigt gärna med er till mig....:)
Svar
7
· Visningar
2 695
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Vi har en liten vit, långhårig honkatt som har irrat runt i området ett tag. Hon har ett öjusblått halsband med telefonnummer skrivet...
Svar
3
· Visningar
1 010
Katthälsa Ja, än så länge hoppas jag att det är långt kvar tills jag behöver tänka tanken ens, men eftersom jag började fundera så... Är det...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Sandra78
·
Övr. Katt Nu börjar jag bli trött på att sopa sand vareviga dag! Vi har tak på lådorna. Framför den ena (den som används mest) ligger en...
2
Svar
26
· Visningar
4 753
Senast: Elma_vip
·
Övr. Katt Min katt som är en hona på 6 år kissar inne ibland. Och i och med detta förstår jag verkligen inte hur hon tänker. Hon kissar aldrig...
Svar
10
· Visningar
2 385
Katthälsa Hur bantar jag enklast min ena katt utan att mina andra två ska ta "skada" av det, alltså gå ner i vikt osv. Dem äter samma mat, Royal...
2
Svar
26
· Visningar
5 738
Senast: nangiialaa
·
Katthälsa Så, jag har sedan ungefär 1,5 - 2 veckor tillbaka sett över mina katters matvanor då den ena behöver banta ordentlig. Är under processen...
Svar
4
· Visningar
1 809
Senast: nangiialaa
·
Övr. Katt Hur många är det här som håller på med utställning? Vad bör man tänka på och så vidare? Hur går det för er på utställningarna? Lägg...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 151
Senast: Linta
·
I
Katthälsa Bakgrund: Min katt blev sjuk för 2 veckor sen. Det började med att han skakade på huvet och jag trodde det var nåt i örat. Men sen...
Svar
11
· Visningar
12 427
Senast: Tess_catlover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp