Yoga är riktigt sjuk

Sv: Yoga är riktigt sjuk

Eftersom S*Alegnin's Europé har legat på is länge ohc min sisat katt Ch S*Alegni´s Amadeus (Pussen) varit borta sen ett par år, så har jag "undvikit" kattforumet. Men nu hittade jag den här tråden.

Sörjer med dig Miss Fideli, men gläds även med dig, för din nya kisse och den fantastiska uppfödare som du har kontakt med.

Jag får se om jag tar kontakt med Yamasee den dagen min vackra vita inte finns mer och tar emot det stående erbjudandet jag haft sen Pussen blev pappa till en av deras kullar. Min betalning för den parningen är än idag, öh... 15 år tror jag... senare inte betald utan det är en svartsköldpadda som Ingeborg-Eva vet är mina drömmars katt, sen min Ch Tessie....
 

Liknande trådar

Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 754
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 068
Senast: tott
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 273
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp