Vad gör jag nu ? Förutom att jag är själaglad !

Sv: Vad gör jag nu ? Förutom att jag är själaglad !

Jag måste ju beväpna mig med argument för den lilla svarta.
 
Sv: Vad gör jag nu ? Förutom att jag är själaglad !

Hypotes:
Antal katter står i direkt proportion till din IQ :idea:
Bevis:
Min man är doktor i kärnkemi och jag är civilingenjör

Hm, hur många katter var det nu jag hade, 150?
:angel:
 
Sv: Vad gör jag nu ? Förutom att jag är själaglad !

Argument:

happiness-can-be-measured-with-cats.jpg
 
Sv: Vad gör jag nu ? Förutom att jag är själaglad !

KL

Det blev inte någon liten svart kisse denna gång.

Redan dagen efter jag varit där och bokat henne så kom en annan familj på besök för att titta på andra katter, de blev djupt förälskade i henne så när jag berättade för katthemspersonalen att min kommit hem så berättade de detta för mig. Jag har nu våndats i ett par dagar. Och tillslut så bestämde hjärnan över hjärtat. Jag släpper henne. Risken att det inte fungerar med mina eller att Siri sticker igen vill jag inte ta, jag vill inte att hon ska behöva omplaceras ytterligare en gång eller att Siri rymmer igen. Eftersom hon har ett annat hem som väntar så gör beslutet mest ont i mitt ego men det är nog bäst för kissen. OM det mot förmodan inte fungerar i det hemmet så flyttar hon hem till mig iallafall.
 

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 530
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 552
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 680
Senast: mackan
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 280
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp