Och inte får man sova längre....

Sv: Och inte får man sova längre....

Jag gissar fortfarande på för lite aktivering och framför allt den sociala biten. Även om de inte är "på er" hela tiden när ni väl är hemma så är det ändå skillnad på att bara vara hemma med dom och att vara ensamma.

Den som kommer först till dörren när jag kommer hem är min vuxna hona. Inte hundarna :P Hon uppskattar inte att man inte är hemma.
 
Sv: Och inte får man sova längre....

Bra förslag, men förstörs inte dörren om jag vill ta bort den någon dag?
Nja, jag tror att det går bra, fast man kan ju byta den ganska regelbundet, så inte limmet bränner fast i underlaget. Jag tror inte man behöver ha den där i tid och evighet i alla fall, behöver bara bryta mönstret.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 270
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 173
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 082
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp