Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har blivit med extra frys och därmed började vi fundera över möjligheten att byta till färskfoder till vår hund. Det är en...
Svar
3
· Visningar
1 443
Hundhälsa Billy har förvandlats till en döv dammsugare med tunnelseende. Han är 18 månader och kåt som ett svin. Promenaderna gör honom...
Svar
4
· Visningar
1 329
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hittade nyss ett stort blåmärke/blodutgjutning på insidan av låret på lilla whippan. Jag gissar att det tyvärr är en muskelbristning...
Svar
3
· Visningar
3 436
Senast: Anine
·
Hundhälsa Medan jag satt och skrev en tråd om en misstänkt muskelbristning på min hund så upptäckte jag att min hund hade kolafärgade flytningar...
Svar
0
· Visningar
1 217
B
Hundhälsa Jag har en tvåårig cockerspaniel som inte är kastrerad. Men testiklarna har heller inte kommit ner. Dom ligger i ljumskarna och flera...
Svar
5
· Visningar
1 478
Senast: Bankerspretta
·
Hundhälsa Såg några kronch energikakor på djuraffären och lät rätt intressant som grej att ta med på vandringar så att hunden inte går ner så...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Hejsan, ni som behövt banta er hund, hur gick ni tillväga? Jag känner mig som världens sämsta hundägare, som blivit så bedrövligt...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 423
Senast: Fiffi1
·
L
Hundhälsa Jag måste fråga en sak.... Jag var hos vetrinären idag med min 11åriga tik. Hon har en knöl vid tuttarna som har spruckit upp...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
38 633
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min dotters Kinesiska Puff har fått sin vårklippning, men hennes glada humör försvann samtidigt som vinterskruden!:confused: Någon...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Torktumlare
·
Hundhälsa Kunde inte hitta någon tråd som diskuterade just skillnaden på hanar/tikar men hoppas att den här hamnade rätt. Vad är era...
Svar
12
· Visningar
1 445
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Nu behöver jag lite hjälp kära vänner! Mina föräldrar har en äldre hund-herre som blivit halt på sistone. Trots röntgen och...
Svar
9
· Visningar
1 842
Senast: Cillen89
·
Hundhälsa Det är ingenting jag kunnat hitta om på internet, bara hästar som har det då. Enligt veterinären så drabbas collies av detta och våran...
Svar
4
· Visningar
4 232
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Hur ofta väljer man att inte opererar när korsbandet är inte helt av? Varför väljer man det? och hur kan man hjälpa en hund då?
Svar
1
· Visningar
1 570
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hej alla där ute försökte få några svar i en annan tråd på mina frågor men det blev inga så jag postar helt enkelt en egen. Som...
Svar
12
· Visningar
26 035
Senast: Dalmas
·
C
Hundhälsa Vi badade hunden i torsdags (skulle börja en intensiv behandling enligt vets rekommendation med ett shampo som skulle vara klådhämmande...
Svar
15
· Visningar
9 651
Senast: vallhund
·
A
Hundhälsa Har en papillon på 1.5 år som är kräsen som få! Hon älskar ost, leverpastej kötbullar och annan mat för oss människor. Men är...
2
Svar
31
· Visningar
3 878
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hej! Upptäckte en röd cysta stor som en ärta på tikens överläpp idag!:eek: Hunden är 6 ½ år gammal blandras. Ringer och bokar tid...
Svar
11
· Visningar
5 547
Senast: Charlottee
·
Hundhälsa Magsjukan på Z bröt ut i måndags kväll efter något han ätit, alltså snart en vecka sedan. Jag tog bort mat från måndag kväll, gav...
Svar
6
· Visningar
11 577
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag har en riesen på 14 månader som har varit halt sen hon var ca 9 månader, det tog ett tag innan de hittade var felet låg och hon var...
Svar
12
· Visningar
2 906
Senast: igbest
·
Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort: För drygt ett år sen tog jag och min sambo hand om en liten chihuahua-tik som då var två år...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 776
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025