Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Den lilla terroristen som har flyttat in är inte van att gå längre promenader. Och det märks ffa på hans tassar som vid längre...
Svar
12
· Visningar
5 173
Senast: martha
·
Hundhälsa Min hund har aningen känslig mage(lite lös då och då). Just nu äter han standardt original extra, och har funkat bra på detta sedan vi...
2
Svar
25
· Visningar
4 728
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har försökt kolla runt lite på SKK men jag är nog inte tillräckligt smart för att hitta.. Vad gäller för regler ang vaccinationer...
Svar
4
· Visningar
1 402
Hundhälsa Vill gärna ha tips på ett bra foder, TORRFODER, som kanske kan passa min 7mån schäferkille. Äter idag Purinas Valpfoder, Atlethic...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: movi
·
Hundhälsa Vilket är det bantningsfoder och/eller ledtillskott, som ni provat och gett bäst effekt? Jag är inne i träsket och ska välja...
Svar
10
· Visningar
5 327
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Min schäfer dam som fyller 7 år i september haltar ibland (vänster fram) enbart sena eftermiddagar/kvällar, precis efter att hon legat...
Svar
11
· Visningar
9 678
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Eller är den bara selektiv tro?:D Ni med äldre hundar, hur har ni märkt av när hörseln faktiskt börjat bli sämre? Går det på nåt sätt...
Svar
14
· Visningar
5 084
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Någon som vet om vad som krävs för att starta ett hundsim,typ speciella regler o.s.v och även om man måste ha ngn spesiell utbildning...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: peace
·
Hundhälsa Vad innebär det? Att hunden parades av hanhund fast hon inte var redo eller intresserad...
Svar
11
· Visningar
1 846
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Vår lilla omplaceringshane som vi haft sedan Oktober har några gånger kommit in bland hästarna i hagen och då blivit helt tossig, han...
Svar
14
· Visningar
1 460
Hundhälsa Hej! Jag kommer att ringa en av våra kliniker på måndag men jag tänkte fråga er. finns det verkligen inga smärtstillande som man kan ge...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
25 390
Hundhälsa Ivan har plötsligt börjat snarka, det låter liksom... lite ansträngt och tätt när han sover. Även när han är vaken kan det låta som att...
Svar
9
· Visningar
2 144
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Än en gång vänder jag mig till er bukefalister! Tanken är att jag ska ställa ut min husky på söndag. Men nu har den lille röde...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Disen
·
Hundhälsa Kalla Fakta pågår just nu i 4:an. De behandlar just djursjukvård och var gränsen går innan det är "för mycket" att behandla innan det...
2
Svar
20
· Visningar
4 030
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Satt precis och kliade på lilleman, någonting som hör till den vanliga kvällsritualen när jag helt plötsligt märker någonting som jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Emor
·
Hundhälsa Fick en ny hund i födelsedags present (köpte den själv) Gjorde som jag gör med alla importer,lusbada,kloklippa och rengöring av öron...
Svar
0
· Visningar
2 256
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag skrev ett inlägg för ett par månader sedan om min gamla hund Lassie som är inne på sitt 13:e år:D Han hade då två fläckar framme...
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa 1. Varför får hunden det? 2. Hur mycket får den och hur ofta? 3. Hur mycket väger hunden?
2
Svar
24
· Visningar
47 412
Senast: money
·
Hundhälsa Min jack russel gjorde illa sig på vår promenad i eftermiddags, jag vet inte vad som hände utan såg bara att en tass plötsligt var full...
Svar
10
· Visningar
16 605
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Och jag oroar sönder mig!! Jag ringde givetvis veterinären som sa att jag skulle ge sparris och vara uppmärksam på förändrat tillstånd...
Svar
19
· Visningar
6 917
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka