Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundhälsa Hjälp, satt i godan ro och kollade igenom hundpärmen med papper och grejer och upptäcker att jag fullständigt glömt av att vaccinera...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hur gör ni med era hundar när det kommer till utfodring... Har era hundar fri tillgång till torrfoder hela dagen? Om inte, vilka...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 590
Senast: Neinor
·
Hundhälsa Min 15 veckors valp har nu varit dålig i magen till och från i en vecka. Konsistensen på avföringen är "löst potatismos" och hon har...
Svar
12
· Visningar
8 766
Senast: Daff
·
Hundhälsa Ni som ger era hundar fodertillskott för lederna, typ glukosamin och liknande, vilket preparat använder ni? cirka pris? hur länge...
2
Svar
27
· Visningar
7 516
Senast: rahl
·
Hundhälsa Funderar lite över min hund, en amstaff-mix på snart 11 månader. Han började plötsligt, i torsdags kväll tror jag, att bajsa mycket...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: Jenny1
·
Hundhälsa Ni som fodrar enligt BARF metoden, kan ni berätta lite för en novis? Beställer ni från något av de (2?) företagen som säljer...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Min ena tik blir 10-år i sommar. Pigg o frisk men................tidigare så har hon alltid varit tillsammans med våra barnbarn (mitt i...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Jenny1
·
Hundhälsa Jag funderar på att börja BARF:a Loka igen och då lär valpen matvägra när han ser allt det mumsiga som hon får...! Jag känner mig bara...
Svar
14
· Visningar
2 391
Senast: HeddaVovven
·
Hundhälsa Jag har en 1:årig hund som jag tycker verkar ha ett konstigt beteende när det gäller mat. Hon plockar ur mat ur skålen och lägger i sin...
Svar
11
· Visningar
15 751
Senast: igbest
·
M
Hundhälsa Ja, vad gör man åt saken? Ägaren har provat att ge lite mycxket och mellan. Ingen skillnad, hunden hivar in allt i två tuggor och...
Svar
9
· Visningar
5 706
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag skulle vilja ha era åsikter och kunskaper ang. att köpa renrasig hund med stamtavla eller blandras. Jag har haft en jackrussel i 13...
2
Svar
23
· Visningar
3 246
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa En kompis till mig köpte en 7 månaders tik i helgen. Hunden är av rasen dansk/svensk gårdshund och det är deras första egna hund. Hon är...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: Ämelie
·
Z
Hundhälsa Hej allihop! Jag behöver verkligen er hjälp med råd och tips på hur man får sin hund att få bättre aptit och att gå upp i vikt. Har en...
Svar
7
· Visningar
7 323
Senast: znoddas_69
·
Hundhälsa Var lite för arg och förtvivlad igår då jag skapade tråden utan att tänka på att censurera namn o.s.v Är fortfarande riktigt...
2
Svar
31
· Visningar
3 604
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Min hund som väger ca 20-25 kg åt just en muffins, som innehöll ca 3 g kakao. Vad göra?! :crazy:
Svar
8
· Visningar
10 751
Hundhälsa Boss har precis gått igenom en tillväxtspurt utan dess like, från att ha sett ut som en vinglig tarm som kan gömma sig bakom grässtrån...
2
Svar
20
· Visningar
1 835
Senast: apocalypsen
·
V
Hundhälsa Hej (: Vår hund verkligen stinker. Vi har borstat, tvättat, skrubbat och badat, men ingenting hjälper. Jätte stark lukt, man känner det...
Svar
13
· Visningar
18 154
Senast: ljusslinga
·
Hundhälsa Jag har hittills inte borstat tänderna Billy en endaste gång, men jag har tänkt att börja. Borstar ni tänderna på era hundar? Hur...
2
Svar
23
· Visningar
4 257
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Gammlingen har alltid haft känslig mage så länge jag har haft honom,tror att det beror på hans uppväxt,när jag tog över han (när han var...
Svar
0
· Visningar
847
Senast: Fibusen
·
M
Hundhälsa Äldre dam som skulle skaffa valp. Damen i fråga kunde inte hämta valpen hos uppfödaren när valp var åtta veckor utan enligt...
Svar
10
· Visningar
1 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka