Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Var in och drog ut en tand på våran hund i Tisdags,i går var han torr och varm på nosen,brukar ha normaltemp på 38,4,har nu 38,8...
Svar
16
· Visningar
6 972
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Hej, Har varit fram och tillbaka till vet nu med min hund med tonsillit. Detta har konstaterats, även om det tog fyra månader och tre...
Svar
7
· Visningar
22 912
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Behöver er kloka bukefalister nu. Har en hane som blir 4 år i sommar. Idag har han TVÅ gånger pinkat inne!:crazy: Verkar som att han...
2
Svar
23
· Visningar
27 028
Senast: Hessen
·
L
Hundhälsa Har en rottweiler som syddes första gången för 9 dagar sen. Han är sydd från höger mungipa/läpp och ett par cm ner. De satte även drän...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: Åsa A
·
P
Hundhälsa Undrar om någon har koll på vad för symtom blodförgiftning kan ge? Var hos vet. idag med min hund som har blodig diarré, vet sa att...
Svar
3
· Visningar
7 383
Senast: peligrozzo
·
F
Hundhälsa Som rubriken antyder. Jag hade kokat en fläsklägg med diverse kryddor (svart/vitpeppar) och lagerblad, lök och morot. Lät det svalna...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Springer
·
Hundhälsa Hur "illa" ska det vara för den skendräktiga tiken innan ni sätter in galastop? Camaro är skendräktig. Hon mår absolut inte dåligt...
Svar
6
· Visningar
15 268
Senast: Laa
·
Hundhälsa Nu är det så att jag har stora foder bekymmer. Har en Jrt på 9 månader som är kastrerad sen 1 månad tillbaka. Han äter Nordic special...
2
Svar
38
· Visningar
5 307
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Har en schabrador tik på 2 1/2 år som till och från i några veckor, men också vart bra däremellan. För ca 3 veckor sedan var hon...
Svar
3
· Visningar
2 443
Senast: Memmis22
·
Hundhälsa Någon som vet vilket avmaskningsmedel som tar dvärgbandmask? Jag bor relativt nära stället där de fann det i räv och tänkte därför maska...
Svar
9
· Visningar
2 305
P
Hundhälsa Hej mitt första inlägg :/ men jag behöver hjälp.. jag har en vallhund som älskar att valla min skoter och cross, ungar, hästar, katter...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Ainon
·
Svar
0
· Visningar
650
Senast: Lickety
·
Hundhälsa Tårarna bara rinner och vi saknar dig så jävla mycket! Nu har du inte ont mer och vi vet att du får det bra med massor av nya kompisar...
2
Svar
29
· Visningar
2 741
Senast: fetange
·
Hundhälsa Jag skulle behöva lite råd i ett dilemma. Vi har en tax, unghund och blivande jakthund som har den väldigt dåliga ovanan att äta sten...
Svar
5
· Visningar
6 367
Senast: movi
·
Hundhälsa http://www.mattilsynet.no/aktuelt/nyhetsarkiv/dyr/hunder_og_katter_som_kommer_fra_sverige_m__behandles_mot_bendelorm_87968 Med...
Svar
9
· Visningar
1 818
Senast: electra1
·
I
Hundhälsa Alltså inatt hände det nått sjukt konstigt..min hund ilska låg i sängen med mig, så vaknar jag utav att ilska ska hoppa ner & ska krypa...
Svar
6
· Visningar
2 044
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Nu har jag en nykastrerad tik...som redan idag inte hade haft något emot att gå den vanliga långpromenaden..*suck* Idag kommer hon...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: vallhund
·
I
Hundhälsa Har en hund av långhårstyp (Aussie) som fäller konstant. Han är ca 14 månader och jag tycker att han fäller mest hela tiden. Har borstat...
Svar
15
· Visningar
5 242
Senast: Hessen
·
Hundhälsa Har precis opererat bort fyra stycken juvertumörer på vår älskade 6 år gamla Leonbergertik. Igår tog vi stygnen och fick också reda på...
Svar
5
· Visningar
3 312
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Dum fråga kanske men jag vet en del hundägare som mer eller mindre dagligen har sin hund i bilbur 2-4 timmar/ dag då de är i stallet...
2
Svar
36
· Visningar
3 356
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka