Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har totalt tröttnat på Standardt efter dryga 1,5 år. Näst intill omöjligt att få henne att äta så mkt som hon behöver få i sig...
Svar
15
· Visningar
6 713
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Hur känns svullna lymfkörtlar på hund? I ljumsken ffa. Nikita har något som känns som geleklumpar mellan sista juvret och vulvan, på...
Svar
3
· Visningar
6 275
U
Hundhälsa Någon som vet om folksam ersätter för kremering? Har dubbel veterinär vård o måste troligen avliva min hund då den är sjuk.
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: undrande
·
L
Hundhälsa Jag har haft min lilla toypudelvalp i tre dygn. Hon bajsar och kissar jättesällan. senast var igår kväll, då både kissade hon och...
Svar
4
· Visningar
4 936
Senast: Milosari
·
C
Hundhälsa ja, jag funderade på det här när jag satt och läste stora promenadtråden ;) Många jag möter inne i stan har full volym i öronen när...
2
Svar
21
· Visningar
2 684
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Min höna har gått och fläkt upp tramdynan.. Så det blir att åka till veterinären i eftermiddag vid 15. Någon som vet vad dom gör åt...
Svar
0
· Visningar
707
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Igår gick vi en promenad på ca 1.5h. Vi var hemma vid 2 tiden och ca 2-3h senare så såg jag små små bulor på Coyotes nos. Tänkte bara...
2
Svar
30
· Visningar
24 295
Senast: Disen
·
Hundhälsa Hailee är trött och stel i sina bakben. haserna är det hon har problem med. (enligt vet. skulle hon om hon var häst ha spatt fick jag...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: Emmahpemma
·
Hundhälsa Nu är spindeläcklena här igen! Och jag börjar bli hyffsat less på dem. Som det är nu är det minst 1 kur per år och det känns inte...
Svar
9
· Visningar
5 738
Hundhälsa Om en hund får akut diarré kl 21 på kvällen. Ungefär när kan man tro att han åt det som han blev sjuk av? Med andra ord, jag försöker...
Svar
12
· Visningar
1 371
Hundhälsa Har hört att man inte ska ge valpar enbart valpfoder då det innehåller för mycket näring så dom växer för fort, utan blanda det med...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 420
Senast: vallhund
·
S
Hundhälsa Jag har en liten chihuahua korsning. Har inte så stor erfarenhet av mindre hundar. Var och häslade på några släktingar som hade en stor...
Svar
5
· Visningar
4 713
Senast: jan
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så har min hund drabbats av kraftiga nässelutslag och diarréer efter att ha ätit sitt färskfoder...
Svar
8
· Visningar
6 503
M
Hundhälsa Om man har hunden i vägkanten (gräs) och inte låter hunden dra, hur mycket/ofta kan man åka då utan att hunden tar skada? en gång om...
Svar
4
· Visningar
3 957
Senast: Bebben
·
K
Hundhälsa Jag skulle gärna vilja ställa några frågor till alla er som kastrerat en tik av någon anledning! Kastrerade ni tiken i förebyggande...
Svar
8
· Visningar
5 468
Hundhälsa På senare tid har jag sett att många inom "min" ras (Beauceron) förutom den vanliga röntgen av höfter och armbågar, även röntgar ryggen...
Svar
17
· Visningar
6 569
·
Hundhälsa Hej alla, rubriken blev sådär. Min familj har en isländsk fårhund. Han är understimulerad, i alla fall i tankeverkstaden. Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 817
·
Hundhälsa De har tydligen uppgraderat sitt innehåll så det innehåller mera kött, men tror ni man behöver fasa över till den nya säcken eller är...
2
Svar
20
· Visningar
2 853
Senast: Rose
·
Hundhälsa Nu är jag i desperat behov av en lösning på våra tassproblem. Det känns som om jag provat allt och min unga dåre har ALLTID något...
2
Svar
26
· Visningar
12 380
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Min pojkvän kom hem med en väldigt spännande blandras förra veckan.. Schäfer, husky, typ schabrador eller labbe (uppfödaren var en...
Svar
15
· Visningar
9 705
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka