Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Tack vare min hunds allergier så är det nödvändigt med helkroppsbad minst en gång i veckan och tassbad varje dag nu under sommarhalvåret...
Svar
4
· Visningar
6 228
Hundhälsa Blev lite nyfiken på att kolla lite,. Hur gamla blev era tidigare hundar eller hur gamla är de nu? ras? Intressant , tkr man ser en hel...
2
Svar
35
· Visningar
12 293
Senast: Poxz
·
Hundhälsa Hur länge är det normalt att magsjuka håller i sig? Jag börjar bli orolig eftersom min whippet inte är bra i magen. Hon fick rejäl...
Svar
11
· Visningar
6 780
L
Hundhälsa hejsan.. tänkte kolla runt lite innan jag ringer veterinären om vad ni betalat för att ta bort tandsten? min kines har ganska...
Svar
5
· Visningar
5 724
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag har en otroligt kräsen herre här hemma och har svårt att få i honom tillräckligt mycket mat. Ibland går det nästan att få i honom...
Svar
4
· Visningar
2 470
Senast: Emor
·
Hundhälsa Usch,känner mig så himla ledsen nu,lill-killen är halt... :cry: I går var det jättebra,vi gick en liten promenad,sen var vi hemma och...
Svar
5
· Visningar
4 154
Senast: annakg
·
Hundhälsa så är sesongen igång igen och 2 fästingar har vi plockat från vår golden. Hon verkligen drar till sig all ohyra:/ Fästingmedel med...
2
Svar
36
· Visningar
8 609
Senast: Disen
·
C
Hundhälsa Hej! Tycker väldigt synd om våran grannes hund. Den är jätteglad och mysig att klappa men jag tror inte ägarna inte har nån som helst...
Svar
6
· Visningar
1 369
·
A
Hundhälsa Jag tog över en jakthund som förut bott i hundgård men nu bor med mig och min sambo i hus. Vi är mycket ute och aktiverar oss med...
Svar
12
· Visningar
1 488
·
Hundhälsa Jag misstänker, på goda grunder, att min lilla terrier drabbats av noskvalster. Tre fullständigt misslyckade spårtävlingar (varav två...
Svar
11
· Visningar
8 858
Senast: Lizah
·
D
Hundhälsa Visst är det så att hundar luktar olika illa?? Jag har tidigre haft storpudel, och en del olika små blandraser och kan inte komma ihåg...
Svar
11
· Visningar
11 675
Senast: Ullmerkott
·
A
Hundhälsa En nära vän flyttar idag ifrån sin missbrukande man. Hon är handikappad och kan inte ta hand om hund/ar. Jag vet (genom henne) att...
Svar
8
· Visningar
1 359
Hundhälsa Hej allihopa som har sk "kräsna" vovvar!;) Jag har sett flera trådar om just kräsna hundar, har själv 2 st och har själv provat olika...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: Dalmas
·
Hundhälsa Min ena jycke har fått diagnosen kronisk gastrit och colit och kommer närmaste tiden stå på väldigt höga doser kortison. Vet. sa att hon...
2
Svar
30
· Visningar
15 277
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Jag har just fått resultaten på min 13-månaders Golden Retriever tik, ED 0 och HD A och C:cry: Har inte märkt av något på henne, hon är...
Svar
13
· Visningar
13 873
Senast: ddiinnaass
·
C
Hundhälsa I början vaktade hunden ALLT som var hans. Ben, leksaker mm. Nu vaktar han bara sina ben (=han får inga som det är nu) och när...
Svar
3
· Visningar
913
Hundhälsa Jag var ju och HD-röntgade Hatjo nu i veckan som var hos Audell (där jag för övrigt sprang på falukorw - som kände igen Hatjo... Hehe.)...
2
Svar
36
· Visningar
4 300
Senast: Frost
·
Hundhälsa Tänkte kolla lite vad ni anser om hullet på min dansk/svenska gårdshund. Hon är 5år och bilderna är dagsfärska! Anledningen till att...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 415
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Har länge varit förskonad, men hittade igår en liten klump i Futtis bakersta juver... Har fått tid hos veterinären redan idag, men vet...
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Uschanemej. Nu har jag precis ringt och bokat kastraktion av min älskade bebis. Är så nervös och så otroligt rädd att något ska gå fel...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30