Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundhälsa Hej, Har nyligen fått hem min lilla valp, han är 4 månader,foxterrier, (har haft honom en vecka) Finns det någon som kan ge mig tips...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: SaraM
·
Hundhälsa Jag har något minne av att jag läst att hundar kan äta gräs när de har ont i halsen? Är det så eller är det bara en skröna?
Svar
13
· Visningar
2 071
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min kära boxer fick i helgen för sig att leka chickenrace med en röjsåg, röjsågen vann... Dock kom han undan med blotta...
Svar
11
· Visningar
1 674
Senast: Mikan
·
Hundhälsa Välkommen till Sverige! Eller inte... :( LÄNK till Aftonbladet
2
Svar
33
· Visningar
3 832
Hundhälsa Det är såhär att min chihuahua på 2 år alltid har varit smal, och aldrig haft någon större matlust. Men har varit till veten flera...
Svar
9
· Visningar
2 403
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Jag sitter här och kollar runt på internet, kollar olika kennlar, pratar med vänner osv och förvånas konstant över en sak: det verkar...
2
Svar
21
· Visningar
2 667
Hundhälsa Vår sexåriga Vita herdehund har inte vart sig själv sen i helgen. Han var iväg hos svärföräldrarna över helgen, där han alltid är...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: simba_112
·
Hundhälsa Är det ngn här som gått ngn sådan utbildning och kan berätta lite om den?
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: peace
·
Hundhälsa Jag snubblade nyss över det här fenomenet http://www.hundmedborgartestet.se/ och började allvarligt fundera lite... är det verkligen...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 244
Senast: Disen
·
Hundhälsa Är det någon här som har någon erfarenhet av Douxo Seborré Spot-on till hund? Finns det några kända biverkningar? Min får det en...
Svar
0
· Visningar
2 276
Senast: Anine
·
Hundhälsa Sektionsfynd: Lepto- och pachymeningit och perineurit, lumbala meninger och spinalnerver. Vakuolär degeneration i levern...
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: ajdidodii
·
S
Hundhälsa Min hund har lite speciella trampdynor, har funderat ett tag på om det är något som är fel. Båda baktassarnas trampdynor kan bli som...
Svar
13
· Visningar
1 784
Senast: Stormen89
·
Hundhälsa Har hundar två körtlar i halsen, några cm nedan för kinderna? Upptäckte nyss två "knölar" på halsen på min hund. Sitter nedanför...
Svar
9
· Visningar
17 073
E
Hundhälsa Vår hund (en 3 årig kastrerad tax hane) har aldrig varit speciellt morgonpigg. Men han tycker i alla fall att morgonrundan är kul bara...
Svar
7
· Visningar
1 602
Senast: EmelieArvidsson
·
C
Hundhälsa Jag har som tidigare nämnt en hund här hemma som inte gjort så mycket i sina dar innan han kom till mig. Nu får han göra desto mer...
Svar
4
· Visningar
1 822
Hundhälsa För-och nackdelar? Hur lätt/svårt är det? Effektivt? Risk att skada tänderna? Hunden har en del tandsten, försöker borsta men det...
Svar
12
· Visningar
10 444
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Om en hund ett par morgnar i rad kräks små mängder av något som närmast liknar vitgrått slem, men verkar pigg och kry, äter, dricker och...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Grana
·
Hundhälsa Kära hundmänniskor! Nu skulle jag vilja ha era råd om hjälp. Det är så att min hund insjuknade igår efter att ha varit dålig i...
Svar
9
· Visningar
1 711
Senast: Hellas
·
Hundhälsa .. Och då just med valpar. Om valptanden sitter kvar när "vuxentanden" är på väg ut. Hur mkt ska man oroa sig? kommer den lossna av...
Svar
7
· Visningar
1 727
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Var och handlade idag på ett stort lågprisvaruhus som finns här i närheten, med en enorm fylld parkering och massor av folk i det fina...
Svar
16
· Visningar
2 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka