Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Sitter konfunderad över vad som kan vara problemet (?) Min hund luktar apa ur munnen. Har kollat munnen, ingen tandsten, infektioner...
Svar
7
· Visningar
1 254
Hundhälsa Vill börja med att klargöra att detta inte är ett "istället för att kontakta veterinär"-tråd! Idag helt plötsligt märkte jag att vår...
Svar
10
· Visningar
4 053
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Någon som har tips på lämplig borste/karda eller liknande för att få bort all jäkla fällpäls/ull? Vovven här hemma har kommit in i en...
Svar
9
· Visningar
4 541
Hundhälsa Vilka fördelar finns det och vilka är eventuella nackdelar? När är det lämpligt att kastrera sin hund? Jag kommer givetvis prata med min...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Lizah
·
G
Hundhälsa Skulle vara jätteglad för lite tips ang att få min lilla tjej rumsren! Hon är 4 månader nu och ända sedan hon kom, vid 8 veckors ålder...
Svar
13
· Visningar
39 007
Senast: Only_Me
·
A
Hundhälsa Jag har flyttat ihop med min kille och har fått en hund på köpet. Världens goaste hane, en 2 årig jämthund. När vi är ute på promenader...
Svar
4
· Visningar
1 143
Hundhälsa Jaha, då har vi fått labbsvar på odlingen som togs på trollets tonsillit. Riklig växt av e.coli och måttlig växt av b-hemolyserande...
Svar
11
· Visningar
3 655
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Ja, vart ringer man? Hunden fick ett märgben ifrån djuraffären i fredags som han låg ute och gnagde på. Inte första gången han får...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Det är så här att i området där jag bor bor det en familj, familjen har en hund. Alla i familjen röker utom den yngsta sonen, de röker...
Svar
5
· Visningar
1 003
Hundhälsa Tar det från börja. Hade jobbat nu ikväll och hunden e som vanligt med. På vägen hem spöregnade det så båda jag och hunden var dyngsura...
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Ja, jag ska på festival nu om en månad och jag funderar på var det är bäst att lämna unghunden.. Jag har egentligen ingen släkt/bekant...
Svar
11
· Visningar
1 575
Senast: linnsan
·
Hundhälsa ringer till Hundtrimmet och ber om hjälp med kloklippning? Bara att inse att min hand fixar inte detta med klor. Använder jag tång så...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: movi
·
N
Hundhälsa Hej Någon som kan förklara för mig hur man ser ett överbett? det låter säkert självklart för er men jag är helt grön inom området...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Vi har under kvällen fått veta att vår bästa vän Aris är full av tumörer stora som knytnävar. :cry: Finns inget att välja på, han sa att...
Svar
5
· Visningar
3 386
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Usch, vet väl inte riktigt varför jag skriver nu men alla har väl varit i samma situation någon gång. Nyss hemkommen från...
2
Svar
32
· Visningar
7 787
Senast: QueenMarion
·
Hundhälsa Herregud, jag är nog inte gjord för kloklippning! Skulle klippa valpens klor för första gången och var inne på tredje klon. Precis när...
2
Svar
21
· Visningar
5 980
Senast: Flixon
·
S
Hundhälsa En vän till mig har två chihuahuor som är 7 månader gamla och båda har ett lustigt beteende. Ibland så lyfter dom upp ett av bakbenen...
Svar
5
· Visningar
2 063
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa idag var jag på utställning med vår 9 mån gamla bernesennenvalp. han betedde sej så fint o han var så vacker;) det tyckte även domaren...
Svar
7
· Visningar
4 993
Senast: videnlis
·
Z
Hundhälsa Hej alla där ute! Nyss hittade jag en fästing på min hund precis ovanför ögat och det var en tydlig röd ring runt. Samma symptom som...
Svar
12
· Visningar
6 684
Senast: Laa
·
Hundhälsa Vad är "lämplig" ålder för Mentalbeskrivningen? 1 år eller närmare 2 år? Förstår att det har betydelse med mognad, hundens stabilitet...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: linafina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka