Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min mellanhund har ett beteende som gör att jag sakteliga blir lite galen faktiskt, så lite nya tips hade varit på sin plats. Kort...
Svar
15
· Visningar
1 487
L
Hundhälsa Mina hundar rök ihop över en leksak, den ena fick ett smalt rispsår ,avlångt ca 2 cm, ser ut som det är rispat längs med, det är rött...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: eerijka
·
Hundhälsa Jag kastrerade min hund för ett par år sedan, och efter operationen blev hon inkontinent. Inte lite småskvätt, utan tvärtom - går hon...
Svar
0
· Visningar
2 600
Senast: Turali
·
Hundhälsa Nu har jag suttit ett x antal timmar och läst om olika medel som ska vara bra för lederna hos vovvar. Kom fram till att Glucoflex...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Min rottweiler tik 5 år. Hon är kanon röd i ögonen, svullen struphuvudet . Luktar illa i munnen , äter massor med gräs o jord. Nyser...
2
Svar
29
· Visningar
6 052
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Vår ena tik har nu haft diarréer i drygt 2 veckor. Var hos veterinären för första gången i måndags, en enkel undersökning gjordes och...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: paradiset
·
S
Hundhälsa Min 9 veckors gamla hanvalp juckar ibland men ganska ofta på andra hundar...oavsett om det är tikar eller hanar :crazy: Och nu...
Svar
7
· Visningar
13 701
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Behöver lite input på en sak som gnagt mig lite. Har en goldenhane som är fruktansvärt lättstressad, ett riktigt nervvrak i vissa...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: AnnaJL
·
B
Hundhälsa Har en långhårig colliehane som jag funderar på att kastrera av lite olika anledningar men har en liten fundering angående pälsen. Har...
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: simba_112
·
E
Hundhälsa det här går bara inte!! är det någon som är väääldigt hunderfaren som kan hjälpa mig?!! det är så att vi har en tik på 7 år, en...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 686
Senast: Linnea F
·
Hundhälsa En tik och en hanhund, vilken går igenom den största personlighetsförändringen generellt, när de steriliseras/kastreras? Finns det...
2
Svar
22
· Visningar
6 439
Hundhälsa En kompis tog hem en schäfertik vid ca 1 års ålder. Hon hade ett öra som inte riktigt stod upp, nu fick hon lämna tillbaka denna...
2
Svar
20
· Visningar
5 461
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa unghunden fick vandra vidare igår, och nu deppar gammeltiken.. :cry: såhär skrev jag just på en annan sida: hur sjutton ska jag...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: bedan
·
Hundhälsa Två hundar i samma familj har gått på hunddagis i c:a en månad. Hund nr 1 9 år kastrat. Hund nr 2 8 mån unghund. Jämnstora på ungefär 20...
Svar
12
· Visningar
2 077
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Camaro har aldrig tidigare varit direkt rädd för höga ljud. Hon har tagit skott, fyrverkerier osv med ro. Hemma har vi kunnat skramla...
2
Svar
30
· Visningar
10 243
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag har en 2,5 årig tik Hon löper utan att blöda. Hon löper blir sked dräktig, så löper hon igen, ca 4 gånger per år. Är det normalt...
Svar
8
· Visningar
1 670
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hunden har spytt 4 gånger senaste timmen och är lite lös i magen. Givetvis tar vi det lugnt idag men hur länge ska man vänta innan man...
Svar
5
· Visningar
3 001
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Tänkte prova Effipro till mina hundar. Någon som märkt några särskilda bieffekter?
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: Viva
·
Hundhälsa Har ju en Welsh springer spaniel. Nu till sommaren så funderar jag på att helraka henne. Hon badar massor och blir väldigt varm på...
Svar
7
· Visningar
3 812
Senast: Apollo
·
Hundhälsa hur gammal tycker ni en hund ska vara innan man tänker på en ny valp? vi vill gärna ha flere hundar. vi har en bernersennen hane som...
Svar
16
· Visningar
2 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka