Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon som vet om även proteinerna i vegetabilierna (t.ex. ris, majs, potatis) brukar vara hydrolyserade i allergifoder som Hill's z/d...
Svar
12
· Visningar
2 805
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Som om inte märkliga foderreaktioner, mag- och tarmbesvär och annat smått och gott skulle vara nog så har min unghund fått mjäll...
Svar
3
· Visningar
2 387
Hundhälsa Ska ta det från början. Hunden är en mellanpudel som just fyllt 1 år. För ca 2 veckor sedan började han få som lite lite våteksem...
Svar
13
· Visningar
4 797
Senast: fijja
·
Hundhälsa Går det att göra det? Några nackdelar? Hur gör man? Kan man para som vanligt löpet efter? Hur länge blir det uppskjutet? Hur...
Svar
3
· Visningar
1 635
Senast: SannaMark
·
Hundhälsa När jag var på hemvägen på kvällspromenaden med hunden var det en som frågade om jag sett att min hund liksom släpade vänster bakben...
Svar
5
· Visningar
8 808
Senast: Nila
·
Hundhälsa Har för några dagar sedan fått några hästar hem till gården, vilket inneburit att elstängslet sattes på. Vår lite mer än ett år gamla...
Svar
9
· Visningar
4 701
Senast: Annie_92
·
Hundhälsa Ja jag undrar om någon här gjort en leveroperation på sin hund, och hur mycket det då kan kosta ungefär? Jag vet att det kan variera...
Svar
1
· Visningar
1 282
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Loka (golden retriever) har varit gasig och fisigt grönjävliga fisar en vecka, vi pratar ordentlig stank och rejäla brakskitar...
Svar
0
· Visningar
777
Hundhälsa Jag har en 4årig hund som är rädd när åskan går. Han reagerar genom att vandra runt och genom att skrapa med tassarna på dörrar, kvittar...
Svar
13
· Visningar
11 631
Senast: Malin87
·
Hundhälsa Är det någon som haft en hund som gjort abort? Min lilla tjej fick en spruta igår och en spruta idag.. Någon som vet hur dåligt...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: yemma
·
S
Hundhälsa Hej! Min 9månaders tollarevalp har börjat bete sig lite konstigt. Förut så åt han med glädje allt som fanns i matskålen, men nu har...
Svar
4
· Visningar
3 132
Senast: annakg
·
L
Hundhälsa Vill försts skriva att jag har bokat tid hos veterinären i veckan , men är ändå såpass orolig så jag vill veta vad ni kunniga...
Svar
15
· Visningar
8 608
Senast: LinnLaakso
·
Hundhälsa Jag fick idag en länk av mamma från Tullverket till en informativ kortfilm angående det fasansfulla smugglandet av hundar. Det kan...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Disen
·
Hundhälsa I need some help! Får hem min Rottisvalp den 4e juni och hon äter just nu detta: Sammansättning Kyckling (>24 %), majs, vete, durra...
Svar
18
· Visningar
2 025
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Någon här som har koll på PL-operationer och kanske har någon hund som har genomfört en sådan? Är väll främst intresserad av tiden...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: Ainon
·
N
Hundhälsa Hej, jag har en Långhårig collie tik som är ganska agressiv av sig mot andra tik hundar och katter. Idag lekte ett barn med toy pudel...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 015
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Skriver denna tråd för att skriva av mig men även dela med mig av våran historia. Igår hade vi tid hos veterinären för Alfons har haltat...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Disen
·
Hundhälsa Krocktestad bilsele, kan detta vara något alternativ? Jag kommer förmodligen börja ta med mig hunden till jobbet på...
Svar
14
· Visningar
4 748
Senast: muppia
·
Hundhälsa Jäkla obehagligt tycker jag... Någon som använt detta foder till sin hund...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa Jag hoppas det är okay att jag skapar en ny tråd, trots att jag skrev en tråd om min tants avbrutna klo för någon vecka sedan. För...
Svar
5
· Visningar
4 255
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka