Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Klippte i vintras eftersom det samlades snö å blev klunpar, sen smälte snön. Men nu har det regnat ju som tusan, och istället för snö...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Laa
·
Hundhälsa Nu måste jag bara få skriva av mig...allt känns bara jobbigt just nu. (Jack russel (kastrat sen slutet jan) - snart 1 år gammal -...
2
Svar
22
· Visningar
3 014
Senast: mian
·
Hundhälsa hejsan! Härligt hundfolk som fortfarande är kvar här :) Nu har jag haft lite bekymmer med min tjej de två sista löpen har slutat...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: soffa
·
Hundhälsa I morgon åker vi till Frankrike. Kan hunden dricka vattnet eller hur gör man? Förra året när vi var i Tyskland och Danmark var det...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: madde_84
·
Hundhälsa Har sen vi hämtade hem hunden ofta klippt klorna, en liten bit några dagar/vecka. Men nu har det hänt något. Det har alltid varit...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 586
Senast: Snurrfian
·
L
Hundhälsa Min vuxna tik har sedan ett par dagar betett sig underligt. Hon har bäddat, pipit (gör hon ALDRIG i vanliga fall), äter dåligt, varit...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej!! I Juli månad fick vår ena hund ett konstigt "anfall" när den var ute å lekte med sin kära boll. Helt plötsligt började hon...
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: zitasmatte
·
Hundhälsa Min lilla blandrastik på 3 år har börjat bete sig underligt. Hon går runt och slickar på golvet och väggarna, hon gör det på ett...
Svar
2
· Visningar
12 574
Senast: Saybia
·
Hundhälsa En kompis är hos veterinären med sin tik, imorse var tiken allmänt låg, ville bara ligga ner. Hon är vinglig i bakdelen, ömmar inte...
Svar
18
· Visningar
1 681
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Varför finns det en sprayvariant igentligen? Är inte det krångligare än spot on?
Svar
3
· Visningar
1 356
Senast: linafina
·
J
Hundhälsa Min hund började kräka mycket under tisdag kväll och det slutade med att i åkte in akut under natten. Han blev inlagd med dropp under...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Jag har en Jack russel-korsning på fem år. I måndags fick hon diagnosen diskbråck i nacken och ska hållas i stillhet. Hon tillbringar...
Svar
5
· Visningar
9 719
Senast: Myrten
·
P
Hundhälsa Hej! Jag har en 6 årig fågelhund som hela sitt liv fram till ett år sedan varit mycket snäll med andra hundar och accepterat alla. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 021
Hundhälsa Ja just det ja..som att det inte är nog med allt vad vi går igenom.. En till sak jag glömde nämna i tråden om Boss...
Svar
6
· Visningar
13 476
Senast: Lona
·
Hundhälsa ...får man förhoppningsvis ett slut på denna drygt 3 veckorslånga berg o dalbana med att åka in o ut ur från djursjukhuset med lilla...
Svar
14
· Visningar
4 912
Hundhälsa Det har flyttat in en 18-månaders JR-tik i vår lilla flok och idag upptäckte jag att ena näsborren är lite igensatt med något äckligt...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Nu vid kvällspromenad/aktiveringen så jobbade vi på detta med föremålsintresse och för första gången så apporterade hon pinnar, TJOHOOO...
Svar
14
· Visningar
18 211
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Har ni hittat något bra medel mott mygg och knott för hundar? Uno var rätt irriterad sist han var med i fjällen (utan något medel...
Svar
11
· Visningar
2 696
G
Hundhälsa Jag har en två-årig tik och skaffade nu i våras en tik-valp som nu är ca 5 månader. I början gick det jättebra med maten och den äldre...
2
Svar
22
· Visningar
2 589
Senast: Dalmas
·
B
Hundhälsa Jag har en 7 årig engelsk bulldog som vi har haft preblem med det sista.Gav honom expot fästingsmedel runt den 1:e. Var inne hos vet den...
Svar
0
· Visningar
2 337
Senast: bulldog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30