Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jaha, då har det hänt! Trots enbart promenader i vår vardagliga hemmamiljö där jag hittills inte sett en enda orm tidigare lyckades...
Svar
15
· Visningar
2 411
Senast: linafina
·
L
Hundhälsa Hej! Har en svart schäfertik på 6 månader som igår fick några slags utslag i ansiktet (nosen, vid ögonen och lite på halsen). Hon är...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vi har tidigare varit med våran pudel för utredning för klåda, det visade sig vara allergi mot kvalster och nån sorts svamp. Vi fick...
Svar
11
· Visningar
5 270
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Rådi blev kastrerad i tisdags, och nu luktar hon som om något har krupit ner och dött i halsen på henne. Vad i hela friden kan det vara...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Någon som varit med på att en hane som haft båda kulorna på plats,helt plötsligt vid 1 års ålder drar upp den ena till ljumsken??:crazy...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Arvid
·
Hundhälsa Har en kräsen herre här hemma som den senaste tiden betett sig lite märkligt efter att han ätit. De få gånger han väl äter upp hela...
Svar
2
· Visningar
5 193
Senast: eerijka
·
Hundhälsa Hämtade valp för 2 månader sedan som var totalt matgalen. Bröt sig in i fodertunnor, hoppade ner i diskmaskinen, har varit inne i kylen...
2
Svar
23
· Visningar
3 690
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av VoH valpfoder? Vi ger Camaro VoH nr 33 och det funkar verkligen jättebra. Vill att vår nya hund ska gå över...
2
Svar
28
· Visningar
2 746
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Idag fick Doris sin 12-veckors vaccination och även rabiesvaccin (eftersom planen är att kunna ta med henne till Finland när vi är här...
Svar
12
· Visningar
1 719
Senast: Kakis
·
Hundhälsa JA, jag sitter i telefonkö till vet! Lång väntan... Skulle ge Loka hennes kortisontablett (medrol 4mg), alltså avsedd för 30kg...
Svar
9
· Visningar
2 066
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Ja det var vad veterinären trodde jämthunden kunde ha. Nu när jag kommit hem och sökt info på nätet hittar jag inte direkt något, och...
Svar
3
· Visningar
6 492
Senast: skogsflicka
·
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Disen
·
Hundhälsa Efter lång tids extrem slöhet trodde jag att skendräktigheten var över, eftersom hon i alla fall vill hålla igång nu. Men, nu har...
Svar
9
· Visningar
1 961
Senast: Red_Chili
·
P
Hundhälsa Min ena hund har varit jätte dålig i magen under helgen, var hos vet. igår då hon tyckte att han var lite uttorkad så kunde vi ge vätska...
Svar
4
· Visningar
1 676
Senast: peligrozzo
·
Hundhälsa (Varing för novell-inlägg!) Jag blir gråhårig snart! Min äldsta hund är ju som några av er kanske redan vet, väldigt stressad. Jag har...
Svar
18
· Visningar
3 912
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Hunden i fråga är 11 år, kastrerad, ca 1-2kg övervikt trots minskad mängd foder och HUNGRIG är han. Därför tänkte jag att det kanske...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Igår lyckades min tant fastna i en golvbrunn på tågstationen och bryta av klon. Det blödde jättemycket och vi åkte raka vägen in till...
2
Svar
27
· Visningar
19 729
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej vad har ni för schampo balsam mm Min far behöver tipps till sin långhåriga schäfer Trasslig päls vid bad och kammning ge bra...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: Rotterö
·
M
Hundhälsa Min hund har nu fått sin diagnos klar efter 1 års springande på vetklinik och ofanligt många blodprovstagningar mm , har IBD i...
Svar
0
· Visningar
1 101
Senast: misshappydog
·
Hundhälsa Loka löper och är hon inte mitt i höglöpet så närmar hon sig för Lilla Prinsen beteer sig allt mer hysterisk. Klänger på ett ben för...
Svar
10
· Visningar
1 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka