Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Hundhälsa Hej! Vi har en liten blandrashane på nu 16 veckor. Han har sedan ett par dagar tillbaka börjat göra "utfall" mot oss alla i familjen...
2
Svar
26
· Visningar
20 802
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Jag funderar på att byta till annat försäkringsbolag då jag inte alls längre gillar Agria, hört mycket negativt om dem det sista och jag...
Svar
14
· Visningar
4 077
Hundhälsa Var ni nöjda med det eller inte? Varför? Jag har en hund med ledinflammationer och gav hennes färskfoder men det kan skapa...
Svar
5
· Visningar
1 586
Senast: rahl
·
Hundhälsa Ja, hunden verkar ha den inställningen att han håller på att svälta ihjäl.. Det första han gör när han kommer till stallet är att äta...
Svar
10
· Visningar
3 203
Senast: _Molle_
·
Hundhälsa Vad har ni för försäkringar på era vovvar? Rörlig/fast självrisk? Betala per månad osv? Hört bra/dåliga saker om försäkringsbolagen...
2
Svar
23
· Visningar
2 402
Senast: rahl
·
Hundhälsa Ja, gammeltanten är konstant hungrig. Hon är dessutom lite rund och motionen har därför utökats, utan att fodermängden gjort det. Men...
Svar
15
· Visningar
2 804
Hundhälsa Jag har en schipperke som är 7 år som jag ägt hela livet, dvs jag känner henne väl ;) Rasen är ju i sig väldigt pratglad, har hög...
Svar
6
· Visningar
1 193
Hundhälsa Hejsan! Vi har en Jack Russel tik, 4 år. Min pojkvän skaffade hunden när den var 2 år. Jag har vart tillsammans med honom sen i somras...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Kan man testa för Demodex utan att hunden har någon kal fläck för tillfället? Min Staffe har nämligen tidigare haft en kal fläck på...
Svar
9
· Visningar
1 700
Senast: matador
·
J
Hundhälsa I fredags sov min hund hos mina kusiner som ville låna honom över en natt. På lördag morgon hade lekt med barnen som hade kastat pinnar...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag och sambon hade planerat att ta en veckas vandringssemester med våran hund i sommar,ha med oss tält och lite lättare packning. Vi...
Svar
6
· Visningar
2 407
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej, jag skriver åt en bekant nu, vars amstaff har demodex-liknande hudproblem. Han visste inte om detta, utan det är jag som misstänker...
Svar
8
· Visningar
2 946
Senast: Sassa78
·
Hundhälsa Letar fel på min hund och såg nu att det verkar som att nerven i hennes stora kindtänder är blottade..? Har det ngn betydelse...
Svar
5
· Visningar
3 238
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Något har hänt med min äldsta jycke, hennes beteende gör mig så frustrerad! Allt började med att jag trodde att hon plötsligt tappat...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: lady_vip
·
B
Hundhälsa Hejsan Jag undrar lite om det är någon som har äldre små hundar som är kastrerade? Jag skulle vilja höra med er vilket foder ni ger...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: eldhroka
·
E
Hundhälsa Jag har nyss tagit över en liten gammal 12 årig hund av en tant som inte orkade sköta honom längre. Han är supersnäll, pigg o go men har...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har hort mig for med lite vanner, men ingen verkar riktigt ha nagon storre kunskap om saken. Darfor vander jag mig till er kloka...
Svar
18
· Visningar
3 355
Senast: Lizah
·
Hundhälsa Idag anses väl HD A och B vara "fritt", hur är det med gamla systemet? Var det bara HD ua som innebär friska höfter?
Svar
1
· Visningar
718
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min matbesatta cocker satte nyss i sig wasabi och ingefära från min sushi medan jag sprang ut i köket. Bör jag vara orolig? :confused:
Svar
6
· Visningar
16 107
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa Det gäller att ha tålamod, ja hunden alltså, och att jag har tungan rätt i mun...:D Ja, herregud vad valping har fått utså när klorna...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V