Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det handlar om en långhårig schäferhane som är 2 år gammal. I familjen finns ytterligare en schäferhane samt 2 shäfertikar. Vi...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Viggen
·
Hundhälsa I lördags kväll så började vår hund kräkas och hosta. Under natten övergick det till bara hostningar och det har blivit bättre hela...
Svar
5
· Visningar
2 643
Senast: MaRomer
·
T
Hundhälsa Jag misstänker att min hund har fått kennelhosta. Jag har även en till hund som jag inte märkt några symtom på alls. Jag förstår att...
Svar
10
· Visningar
6 130
Hundhälsa Hejsan! Jag har en underbar korthårigcolliehane som är kryptokid. Vi bestämde oss för en tid sedan att kastrera honom eftersom...
Svar
5
· Visningar
9 802
A
Hundhälsa Vår ena hund ska genomgå en höftledsoperation om några månader och få ett implantat och jag är så intresserad av att höra om andra...
Svar
0
· Visningar
1 167
Senast: Agata
·
Hundhälsa Kan säga först och främst att vi sitter och väntar på att veterinären ska ringa upp då hon av någon anledning inte kommit till kliniken...
Svar
10
· Visningar
6 132
Hundhälsa Hejsan! Vi har en liten münsterländer på 6 år, som är hur underbar som helst. Hon har aldrig visat aggrisivitet mot människor eller...
Svar
6
· Visningar
2 957
Hundhälsa Har under senare tid stött på folk som blivit väldigt upprörda när jag nämt ordet hund och hundgård i samma mening. Och nu senast läste...
2
Svar
30
· Visningar
14 358
Hundhälsa Våran lilla kille äter dåligt tycker jag,får i sig kanske hälften av vad han ska äta.. :crazy: Han är inte mager,men skulle vilja ha...
Svar
14
· Visningar
3 093
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Min "lilla" donna har kommit på en ny grej i sin kamp för att slippa tikskyddet vid löp ... Hon slickar sönder och äter upp ( tror vi...
Svar
12
· Visningar
3 013
Senast: em-pirre
·
E
Hundhälsa Min Whippettik på 1 år har börjat bajsa inne hos folk som vi hälsar på. Särskilt två familjer som vi ofta besöker. Det går blixtsnabbt...
Svar
4
· Visningar
1 651
Senast: hastflicka
·
M
Hundhälsa Hur var dem första symtomen , hur mådde eran hund fram tills Levaxinet började fungera bra , blev er hund helt återställd , har ni...
Svar
15
· Visningar
11 739
Senast: Boerperd
·
Hundhälsa Hej hej. Nu har jag letat runt på internet men hittar inte direkt svaret jag söker så jag hoppas ni kan hjälpa mig. Hur många dagar...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Hejsan! Tänkte fråga er om ni har några råd och tips på hur vi kan fixa vårt problem med vår ena hund. Vi har två han hundar...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Adelente
·
B
Hundhälsa Har en schäfer på 6 år,en tik som är väldigt matfixerad. Problemet är bara att hon äter även upp sin egen bajs när hon gjort den, äter...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Nila
·
Hundhälsa Har precis fått reda på att min ena hund visar positivt för inomhuskvalster. Fick rådet av en vän att byta foder då det bildas kvalster...
2
Svar
33
· Visningar
7 588
Senast: Berin
·
Hundhälsa Min whippetvalp är ofta lite lös i magen och fiser rätt illa. Hon äter för närvarande Nutra nuggets puppy. Det verkar vara ett bra...
Svar
8
· Visningar
2 122
Senast: Philosophia
·
S
Hundhälsa Hej Jag vill bli av med tortfoder och är interesserad i barf-mat. Jag har kollad en hel del på nättet, men undrar... Ibland läser...
Svar
4
· Visningar
2 791
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Som rubriken lyder så har jag funderingar på att kastrera min jack russel hane. Han är nu 7 mån och jag har börjat och fundera på när...
2
Svar
29
· Visningar
6 373
Senast: mian
·
Hundhälsa Min älskade lilla Vicke har fått ont i ryggen igen efter fyra månader. Bakgrund: I slutet av oktober började han en morgon att skaka...
Svar
14
· Visningar
6 953
Senast: Ravishing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka