Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Igår kväll/natt fick min ena hund stora bulor och svullnader i hela ansiktet och var väldigt loj. Ena öronlappen (utsidan) var illröd...
Svar
6
· Visningar
10 469
Senast: Swat
·
Hundhälsa Hämtade hem mammas valp som blir 10 veckor på måndag i går,och när vi varit hemma ett tag så ser vi att hon har en stor knöl i...
Svar
3
· Visningar
7 941
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Upplever ni att er(a) hundar har svårt att hålla vikten? Får ni ge mer än rekommenderad mängd? Mvh
2
Svar
21
· Visningar
5 002
Senast: SannaMark
·
Hundhälsa När senast bör man ge sin hund sprutan som de ska ha vid 1 års ålder, eller är det innan ett år från när de fick senaste valpsprutan som...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: Izzie
·
Hundhälsa Är nyfiken på hur en hund funkar med endast tre ben. Vad är bättre om en hund måste leva med tre ben att sakna ett fram eller ett bakben?
Svar
6
· Visningar
3 415
Senast: igbest
·
Hundhälsa Läser en kurs som bla. handlar om hundars utfodring för tillfället. Tycker dock att litteraturen rekommenderar massa kolhydrater och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 908
Hundhälsa Jaha kära bukefalister! Nu vill jag höra era tankar, råd och idéer. Min ena hund har varit hos veterinären och opererat bort en knöl...
Svar
8
· Visningar
3 254
Senast: saddi
·
Hundhälsa Min mamma tog hand om min hund när hon skulle iväg till sin mamma. Min mormor älskar hunden och min hund älskar min mormor och mormor...
Svar
10
· Visningar
1 771
Senast: Kivina
·
M
Hundhälsa Ja, vi planerar för fullt för hundskaffandet igen. Det kommer troligen inte detta året men kanske nästa (våran gick bort nu för ett tag...
Svar
8
· Visningar
1 552
Hundhälsa Jag har en blandrashane som fyller ett år i februari. När jag valde honom ur kullen så var han en typisk "mittimellan"-valp, inte bland...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Rialavargen
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund sedan ett par månader tillbaka. När han kom var han mager, tom. ryggraden stack upp, ägaren sa att han varit...
Svar
14
· Visningar
7 837
Senast: _MickiZ
·
Hundhälsa eller ja.. jag vet inte om det är plast, men har alltid trott att det är det :o byrackan lyckades få tag i en liten bit falukorv med...
Svar
3
· Visningar
5 781
Senast: Arrows
·
Hundhälsa Har en schäfertik på 5 år som har blivit så trött å hängig inne...hon fäller mycket päls för tillfället å jag undrar om det har nåt med...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: _Aldís_
·
Hundhälsa Hon känns lite nertryckt av allt. Jag frågade om råd för något år sedan då vi gjort en biopsi och fått reda på att hon är autimmun mot...
2
Svar
23
· Visningar
4 600
Senast: EmelieR
·
Hundhälsa Jag ska till veterinär, men behöver mer information först. Min hund har åkt in och ut hos veterinären en del, inte för att hon varit...
2
Svar
26
· Visningar
11 718
Senast: Turali
·
Hundhälsa I sommar ska min Dvärgschnauzer Nova gå MT om allt går som planerat men måste ju då göra HD röntgen innan. Detta är ju inget vi brukar...
Svar
15
· Visningar
1 569
Hundhälsa Nu har de äntligen hittat felet på min hunds ben! Efter 3-4djursjukhus, minst 8 olika veterinärer (och förmodligen lika många...
Svar
0
· Visningar
1 197
Senast: Mayalv
·
Hundhälsa Min hane fick igår problem kisseriet, kissade blod och hade försökte till slut kissa men det kom endast lite blod. Div undersökningar...
2
Svar
28
· Visningar
20 521
Senast: ch791022
·
A
Hundhälsa Detta är vår första hund så jag vill gärna ha lite input om vad som egentligen är normalt. Jag ska försöka beskriva vår hund och dess...
2
Svar
20
· Visningar
2 385
Senast: Jenka
·
Hundhälsa En hund som är under året,tappade lite päls,nu är pälsen på väg igen utan behandling. (vet rek) Är det att skaffa sig problem,eller...
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sötpotatis
  • Pizza (hemgjord)
  • Vinterföräldrar 24/25

Hund, Katt, Andra Djur