Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa En av våra Chihuahuor har problem med mjäll, vita flagor längs ryggen. Har ni några tips på foder som är bra för huden. MÅSTE dock...
Svar
7
· Visningar
4 671
M
Hundhälsa Har två dvärgtaxar varav ena har stora problem med krampande tassar, har provat olika varianter på "skor" men då vägrar hon att ta ett...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: Martina78
·
B
Hundhälsa Har precis klippt min cockerspaniel väldigt kort, blev jobbigt med tovor och så. Behöver han då ha täcke nu, innan han "vant sig"? I...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: Galathea
·
V
Hundhälsa Min 1,5 åriga hyperaktiva superglada boxertjej började löpa i torsdags eftermiddag, idag fredag morgon är hon helt jättetrött. Hon...
2
Svar
20
· Visningar
23 444
Senast: hundar
·
Hundhälsa Vad får era hjärthundar? Preparat, doser per kg kroppsvikt, hur många gånger om dagen?
Svar
1
· Visningar
824
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Mamma har precis vart hos veterinären där dem tyckte att vår colliehane är på gränsen till undernärd. Han är väldigt livlig av sig. Och...
2
Svar
23
· Visningar
7 044
Hundhälsa Ztina (nyss fyllda 1år) är väldigt svår att få i mat! Det känns som jag har testat det mesta, byta foder, erbjuda mat hela tiden, ta...
2
Svar
22
· Visningar
4 105
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Min valp (cirkus 6mån Shiba) håller fortfarande på sina mjölktänder trots att visdomarna börjat kika fram bakom dem - ett läge som Ser...
Svar
10
· Visningar
4 188
Senast: Sel
·
Hundhälsa Igårkväll kom ett stort antal doftpuster :cool: från vovvens bakända, och under natten var han nog ut 6, 7 gånger och det bara rann ur...
Svar
19
· Visningar
5 230
Hundhälsa Fick hem uppfödarens hund i förrgår, som hon hade fått tillbaka av olika anledningar. Tanken är att jag ska börja ställa honom med på...
Svar
19
· Visningar
1 528
Senast: Grana
·
M
Hundhälsa Ja, om ni ska kolla på en hund, första mötet. Hur hälsar ni på hunden?
Svar
17
· Visningar
8 580
Senast: Red_Chili
·
P
Hundhälsa Att man inte ska lämna hunden i bilen på sommaren är vi väl alla överens om. Men hur är det på vinter?? Om man har kupévärmare så den...
2
Svar
28
· Visningar
9 767
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Veterinärtid är bokad, igen, men nu frågar jag även er.. kanske att nån kan ha nån aning om något. Det gäller min mors hund. Hunden...
Svar
1
· Visningar
862
Hundhälsa Från att ha vart en otroligt petig och kräsen hund med maten i tre år har min hund gått över till att bli ett matmonster på 4 år som...
Svar
17
· Visningar
2 074
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Det finns sjuka saker på marknaden men bland det sjukaste jag sett var någon juckleksak men vem köper sånt egentligen? Finns det något...
2
Svar
29
· Visningar
3 340
Hundhälsa Camaro ska röntgas 8,30 imorgon. Det är ju fastande mage som gäller, jag antar att det betyder att hon kan äta kvällsmat idag men ingen...
2
Svar
22
· Visningar
7 110
Hundhälsa Jag måste fråga er om det ena är bättre än det andra vad det gäller torkade oxöron el grisöron till vovvar. Nån sa oxöron är bättre. Men...
Svar
6
· Visningar
3 749
Hundhälsa Så har vår kära lilla madam blivit sjuk. Hade med henne till stallet igår förmiddag. Då visade hon inget alls! Glad och sprang och...
Svar
18
· Visningar
11 808
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Jag har en dobermann tik på 6 år som för snart tre veckor sen fick diagnosen dilaterad kardiomyopati, en hjärtsviktsjukdom.:cry: Hela...
Svar
1
· Visningar
2 689
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Gick ut vid 11 i förmiddags och tänkte ta en tur i de vindstilla underbara plusgraderna med sol! Ser en granne med sin amstaffmix som...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 176
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10