Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vet inte om några liknande trådar har varit uppe förrut.:confused: Men nu gäller det bara att säga vilken hundras just DU tycker är...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 334
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Har gjort en liten hemsida åt min hund:medlem.spray.se/sandros87 Någon annan som har hemsida åt sin voffsing?
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: Dolores_88
·
Övr. Hund Reflektioner jag gjort efter avslutad lydnadskurs med min labrador. (som för övrigt var "klassens ljus" och "frökens gullunge" :eek...
Svar
4
· Visningar
2 042
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Åh nu är man helt taggad på en sådan ras! Trodde att jag hittat min ras i Bullmastiffen :) Men efter att ha ägnat dagen till att läsa...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det någon skillnad i psyket/mentaliteten på pudlarna beroende på storleken. Jag har hört både och - dels att storpudeln är lugnare...
Svar
4
· Visningar
8 204
Senast: fluff
·
S
Övr. Hund :love: äntligen :love: så har jag hämtat min efter längtade valp....ser ut som en liten nalle björn...är bara så söt...min mamma har...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Ishtar
·
G
Övr. Hund Nu ligger snön vit utanför fönstret, och visst är det fint, men... Jag vill ju spåra! Än så länge går det att köra uppletande, men när...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: Milosari
·
D
Övr. Hund Har en gammal hund som skall opereras i morgon då den har 2 stora cystor på magen. Vet. tror att det är cystor, men det återstår att se...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund kan en hund "hoppa över" ett löp? min tik skulle höglöpt för en månad sedan, men har ännu inte visat några tecken på att det skulle vara...
Svar
4
· Visningar
1 538
·
S
Övr. Hund Jo jag vet de ska ju vara smala, men efter en tråd jag såg där bla Ishtar skrev att revbenen inte ska synas blev jag lite orolig...
Svar
4
· Visningar
2 717
Senast: Sannanas
·
P
Övr. Hund Jag och sambon har länge funderat på en till hund. sambon vill gärna ha en hund som är mer "hans" och han har varit inne på rottisar...
Svar
3
· Visningar
936
Senast: Calazirya
·
E
Övr. Hund Hjälp mig att hitta rätt vovve, tack! :) Borde väl vara en som har samma intressen som jag! som älskar att bada och simma, sova ut...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 868
Senast: Indiana_Jones
·
L
Övr. Hund Nu kommer en ny gnäll-tråd av Lovis!! :o Men jag kan inte hålla mig, måste skriva av mig. Min älsklings-vove dog igår :cry:, 14 år...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Lovis
·
Övr. Hund Kan inte ni som har lust lägga in fina bilder på era hundar så man kan öva lite på att teckna? :idea:
Svar
12
· Visningar
1 652
Senast: pulkan
·
T
Övr. Hund Jag vet att det är ett tag kvar tills dess.... men är era hundar rädda för smällare och raketer? och vad gör ni då? Min schäfer bryr sig...
2
Svar
33
· Visningar
2 243
Senast: nermal
·
Övr. Hund Fick avmålningen på min hund idag . http://photo.starblvd.net/madelene84/2-3-1-1072085171?m=1&pg=1&ro=2&co=0 Han är så fin :D Det...
Svar
15
· Visningar
1 535
·
C
Övr. Hund Runt köksbordet står 4 stolar, varav den ena är var lite utdragen. Bordet är av glas. JRT är en lugn lågrangad tyst dam som aldrig gör...
Svar
18
· Visningar
1 702
Senast: C_L
·
L
Övr. Hund Kanske lillasyster hunnit före att visa dessa bilder? Lägger ut ett par stycken iaf.. Inte helt lyckade uppställningar men men.. :)...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: LiPP
·
B
Övr. Hund VIKTIGT!!! Jag skriver med anledning av att jag sett ett flertal oseriösa RhodesianRidgeback annonsörer och uppfödare. Jag ber er...
Svar
0
· Visningar
1 419
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Övr. Hund \"Bubblig\" hund Stackars Nixon har antagligen fått en allergisk reaktion. Det för tre dagar sen då han började nysa, igår började han...
Svar
2
· Visningar
1 398
Senast: Dean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30