Interceptor

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Emmizen85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 149
Oj det var ganska så dyrt. 250:- för en stor förpackning med 8 tabletter.

Nu satt jag och skrev doseringar, men det var för skabb och inte för noskvalster *suck* Nu ändrar jag inlägget för 3:e gången då... :rofl:

okej :smirk: så att det priset du skrev är för medicin mot rävskabb ? :confused:

Nä det är samma pris för det är samma medel. Men man ger mycket mindre vid noskvalster. Vid skabb så ger man 1 tablett för 30 kg hund. Så doseringen blir ju mindre än så.

Vi hade tidigare en vet som sålde tabletter styckevis. Gick 3st per hund och behandling. Kostade 50kr st. Fast vi nyttjade inte det utan köpte storpack. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 262
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 140
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 715
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka