Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund 20 steg för steg instruktioner :D
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Hund Varför använder man det? Är det för att dom "mensar" eller för att en hane inte kan hoppa på dom och göra bebisar :confused: :p
Svar
2
· Visningar
817
Senast: blondi3958
·
B
Övr. Hund När skall man använda halti nos selar och selar :confused:
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Skall köpa en svart svensk lapphunds hane med en vit fläck på bringan. Namnet han har fått från kenneln vill jag inte använda. :o
Svar
2
· Visningar
1 056
·
Övr. Hund Min mamma har äntligen bestämt sig för att köpa en hund! Har letat lite på nätet och sett hur hundarna ser ut. Verkar vara en trevlig...
Svar
14
· Visningar
1 552
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Doris, det lilla eländet såklart. När vi fick henne hade hon bott i hundgård största delen av livet och hon fattade inte riktigt att...
Svar
5
· Visningar
5 080
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Då har vi hämtat hem lillparveln från veterinären. Dom har tagit ur en fettknöl som var 10*7 cm stor :crazy: Tyvärr låg den så illa...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Mischmasch
·
B
Övr. Hund Hittade denna skojiga sak. Vad använder man denna till?
Svar
14
· Visningar
4 153
Senast: Tippan
·
K
Övr. Hund Nu har lilltejen, schäfertiken, fått sitt röntgenresultat. Hon hade hd grad C. Har hört så olika kommentarer. En del säger att det är så...
Svar
13
· Visningar
1 629
Senast: julia_v
·
F
Övr. Hund Har ni testat dom? Jag köpte en häromdan, en trälåda som hunden ska lägga klossar i i olika svårighetsgrad. Nu tränar vi för fullt...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Geezer
·
A
Övr. Hund Vad är egentligen skillnaden mellan dessa? Hur de verkar allså. Passar sele bara till en viss sorts hundar eller hur är det?
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Hej! Ääääntligen har sambon släppt till! Nu ska vi skaffa hund! Han är hundkär men lite bekväm men nu så! :bump: Men vilken ras??? Är...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 341
Senast: zessan
·
B
Övr. Hund Vad bör man tänka på innan man skaffar en Schäfer? Någon som har Schäfer och som kan berätta hur eran vecka brukar se ut? Om ni tränar...
Svar
18
· Visningar
1 793
Senast: zessan
·
Övr. Hund Lämnade labben ensam i 1,5 timme medans jag var hos barnmorskan. När jag kom hem hade hon minsan roat sig själv med att tugga sönder och...
Svar
5
· Visningar
4 491
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Valpen ska åka riktigt tåg för första gången, en resa på 4 timmar. Vi har tidigare bara åkt tunnelbana och bil, men tåg är ju inte...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: kpist
·
Övr. Hund I somras såg jag en mycket liten cihuaua valp! Söööt! Förra veckan en pytteliten terriervalp, liknade Milou i Tintin böckerna...helt...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: Eir
·
B
Övr. Hund Med honer vet jag, men han hunden då? Säljaren vill ha avelsrätt och utställnings rätt(hon fixar allt själv då)
Svar
6
· Visningar
6 588
·
Z
Övr. Hund Min kompis har en valp som hon inte riktigt kan bemästra. det är en korsning mellan bl.a gråhund och schäfer, men också lite anat. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Angelina
·
K
Övr. Hund Tycker så synd om denna hund. :cry: Har Du möjlighet att rädda honom? Ingen verkar vilja ha den och han är såååå snäll! Han är en...
2
Svar
34
· Visningar
5 282
Senast: mirjada
·
D
Övr. Hund Idag hämtade vi vår valp och han är bara sååå go! :love: För er som läst min andra tråd så blev det Dusty ändå...han har fått ner ena...
Svar
9
· Visningar
1 305
Senast: Elisabet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka