Men hur känner man igen er då? Och vill ni att man hälsar på er?!?
Jag kommer att vara där hela helgen, men jag vet inte hur programmet ser ut eller så, eller när jag kan slita mig från ringarna... Sen hade brorsan och hans tjej nåt "bus" på gång...?
Så, ska man hålla utkik efter er och hur ser ni ut i s f???

Klart att alla buke som vill ska träffas! Vid stora läktaren kl 14.00. Det är bara att kolla efter en grupp förvirrade människor som antagligen är ganska bleka då de ständigt sitter framför datorn. De är en härlig blandning av folk och har troligen stora fullproppade kassar med hundsaker i händerna. En av dessa skimrar och lyser och har ett stort leende på läpparna. Samma person har troligen en lika glad whippet i andra änden av snöret. :D

Själv kan jag nog bidra med ett ganska trött uttryck och med påsar under ögonen. :smirk: Ska upp tidigt! Gäsp!!

Det är ju bara att hålla ögonen öppna så ser du oss säkert! :) Vi ses!

Är det på löraden?? skall ställa ut min lilla yväder då=) Jag har nummer 6 redan i grupp 9 så jag lär ju gå upp i julottan *gääsp*
Men skoj ska det bli :D

Ok...
Jag har förhoppningsvis på mig min bukeluvtröja (mörkblå med ljusblått tryck på ryggen) eller kanske mina ljusblå jeans med typ gulaktiga jeanslappar på (stora bitar på t ex låren) och hål lite här o där.
Jag har hyfsat långt brunt hår, och om jag står med en hund är det antagligen en svart pudel som svarar till namnet Emma (ibland).

Kommer att vara där båda dagarna, typ lääääänge...
Kommer att försöka komma på en bra "kur" mot min huskys pälsbyte...
Kommer att ha min kamera med mig!

Hoppas vi ses där!

Ja jag hoppas det! Men jag är ingen dålig förlorare så hur det än går kommer jag nog att hålla humöret uppe iaf. Muttra lite får man ju men... :smirk:
Jag heter Ishtar och kommer att ha svart dräkt samt en whippet som ständig följeslagare, han är nämligen mattesjukast i stan. Kan ju inte lämna han i buren heller! :eek:

Mvh Ishtar

Jag tror att jag redan är påväg söder ut vid den tiden, tyvärr. Ni får gärna dock kika på när jag diskar mig i agilityn :o :p. Min hund lär nog vara lite övertänd då han inte har tävlat på en och halv månad, plus att jag håller på att ändra lite saker i själva handlingen. Detta gör att mina förhoppningar inte är så stora. Men det blir nog kul ändå :smirk:

Ja jisses... Det var en slump att jag hittade det dessutom :o Jag snubblade över det när jag städade lite allmänt i en garderob :angel: Nu spar jag iaf 120:- Räcker till ett nytt koppel! :bump: (Eftersom att hundf*n slet av det här om dagen *grr*)

Ok, ifall någon intresserad läser det här nu, så kan jag ju nämna att jag kommer att sitta/stå vid ring 4 i A-hallen mellan ca 9.15 och 10.00 (Siberian Husky). Sen kommer jag ta mig till ring 32 för att försöka hinna se irländska varghundar, eller varför inte ring 30, 31, 24, 25, 6, 15, 20, 18...? MYCKET MAN VILL SE SAMTIDIGT!!! :crazy:

Jag kommer att ha på mig gamla blå jeans med typ lejongula stora jeanslappar limmade på låren, samt en mörkblå luvtröja med buke-tryck på. Kommer antagligen ha kameran i högsta hugg och en svart ryggsäck på ryggen (så att buketrycket inte syns...)! :smirk:
Intresserade är välkomna att kliva fram och hälsa!!! :D

Sáááá......
Har ni träffats nu dá och hur har det gátt med era hundar?
*Nyfiken*

Jodå vi har träffats. Och vilken gigantisk uppslutning det blev vid läktaren 14:00 på söndagen! :eek:
Jag och Tippan :D med killsällskap (hennes killsällskap, jag är ju desperat toksingel).
Tippan placerade sig redan då på läktaren för bra platser som hon höll åt oss medans jag sprang till ringen och packade ihop mina saker samt rastade vovven. På väg upp till Tippan hörde jag något i högtalarna om hundförbud där pga utrymningstekniska skäl. Jag körde genast en *lala la la bingo!*. Sedan traskade jag upp på läktaren, 2-3 personer sa till mig att det skulle aldrig gå att ta dit en hund, jag skulle aldrig få sitta kvar. Äsh en liten whippet tänkte jag... :D. Tippan hade en jättebra jacka som min lilla pärla gömde sig under hela finalen! Oj vilken liten snäcka jag har som sov sig genom hela finalen i mitt knä. Folket i färgglada jackor patrullerade ständigt i jakt på lediga platser och säkert även hundar på läktarna så det var faktiskt ett himla sjå med att gömma honom. Oj vad jag är busig... :o. Men hade det blivit utrymmning är han ju såpass liten att jag hade burit honom i famnen, vilket jag också gjorde när vi gick ned.

Min blev 3:a i juniorklass med HP, men vilket party det var när salukin "Tage" (CH Qirmizi Cartago) blev BIS!!! :banana:
Är alltid kul när det går bra för ens egen grupp i såna här sammanhang, whippet placerade sig BIG-4 BIS-avel och BIS-5 veteran.

Men nu är jag trött... :p

Liknande trådar

Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 925
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Till er som varit där och ställt hundar förut, jag är gröngöling! Jag fick hem papper om utställningen och det står att jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår