Fast han är ju lite otränad. Kille alltså. Helt nybakt :D Fast han lär sig snabbt :d

Vi kom snabbt iväg och det var inga köer eller nått och en MYCKET kissnödig jycke i bilen *stackarn* De fick varsitt godisben som matte inhandlat på mässan och sen tror jag faktiskt att de hade glömt det hela!! :banana:

Tja öh... Till vänster om du var vänd mot läktaren. Whippeten såg du nog INTE för han var väl dold *ha ha*

Och jag som satt till höger och sen i mitten längst ner..
Ni kunde inte viftat med honom lite för mej bara ;)

Nämen vi satt ju på HÖGER sida om man står vänd mot läktaren och tittar. Var du full eller? :D

Höger sida om trappan... Brevid de fr. SHU som sprang upp och ned hela tiden... Nej förresten, jag menar HELA tiden...

Åh, jag som inte kunde komma. :cry: :mad:

Jobbade ju på mässan till 13.00 men sen kom min uppfödare och skulle kolla på mina valpar så jag hann inte stanna för träffen 14.00.

Hade ni skoj!? Vad inhandlades?

Själv hann jag dit igen senare runt 16.00 för att springa runt montrarna en snabbis. Köpte bara godis, godis och godis till vovven. Jo, så köpte jag ju två små barntröjor med texterna "Liten men tuff" och "Det är något särskilt med mig" på. Ska bli en av julklapparna till brorsonen. :love:

Tja vi satt ju mest bara på läktaren! Ni missade Ishtar som var både trevlig och hade en cool hund och mig som inte alls är så bitsk i verkligheten *ha ha*

Men iköpet var:
* Reflexhalsband och benreflexer
* Julkort
* Hundgodis
* Nytt läderkoppel

*hmm* Vad mer? Det var lightversionen av inhandling... Kostade ju skjortan bara att parkera bilen :crazy: Gjorde ett litet misstag så det kostade 80 jävla spänn på lördagen!! Tur att jag gick in gratis iaf...

Där satt jag, högst upp :)

Och handlade gjorde jag också, ett låångt läderkoppel, en tandskrapa, ben och godis, en plutoduk + 2rullar SKK-bajspåsar :D

Men att du inte såg whippetanen! Vi satt högre upp än mitten så att säga. Precis bredvid ett gäng SHU, där ett par av dem skrattade, ylade och skrek om vartannat. Om vad vet jag inte. :smirk:

Jag är luspank och handlade följande: fäll för 40:- (som ska bli en budgetjulklapp), guldbroderat nylonhalsband, grisöron, ett sketet ben för en tia, klotång. Hade jag haft något mer pengar hade jag köpt 2 töjbara reflexhalsband, en reflexsele, ett whippethalsband (vanligt brett i läder) och en massa ben.

Mvh Ishtar

Atjooo ja en annan låg i influensan hela helgen så jag kom inte iväg*morr*

Ja jag gick runt och trängdes bland de flesta ringarna i A-hallen. Men det var över 14.000 besökare på söndagen. Och som jag har fattat det BETALANDE besökande alltså plus alla tusentals utställare! :eek: Så det var så tjockt så att man skulle ha sett varandra är trots allt väldigt osannorligt.

Trots det så träffade jag på uppfödaren 4 ggr inne på mässan!! Å det var inte vid rasmontern, ute ute på golvet. Helt osannolikt...

Liknande trådar

Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 925
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Till er som varit där och ställt hundar förut, jag är gröngöling! Jag fick hem papper om utställningen och det står att jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30