Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På läktaren vid finalringen är väl en jättebra plats att träffas! Jag kan träffas på söndag, kanske ett tag före finalen börjar? Tror inte jag har sådär jättemkt tid så länge min ras bedöms (tar väl hela dan tror jag). Jag måste komma hem med ringrapport!
Vid finaldags lär det vara omöjligt att träffas vid läktaren. Det är ju ASMYCKET med folk då! Man får ju ta plats flera timmar innan *sucka* Men vi skulla kunna träffas ngn annanstans innan finalen? När börjar den? Säg att vi träffas någonstans 1-2 h innan finalen? Jag kan anpasa mitt "kommande" så att jag kan vara där då
Jasså? Ja, det beror väl på hur kräsen man är om sin plats :smirk:. Förra året satt jag iofs ensam och tittade på finalen men då gick jag bara å satte mig precis när det började. Jag var upptagen med shoppingen!
Men om man träffas 2 timmar före utsatt finaltid (står väl någon preltid i programmet antar jag) på läktaren. Då kan vi ju tom ta platser, gå och shoppa tillsammans eller var och en för sig, sen hitta tillbaka till platserna och hurra fram "våra" gruppvinnare i BIS-finalen! hehe
YEH! Låter utmärkt! Förra året så rodnande jag när jag såg den "rörliga jakthunden" dvs an Labrador, så tracka mig inte när den kommer skumpandes in i ringen
Vi får väl beskriva oss lite närmare senare *he he* så vi ser varandra! Fast du har hund va?
Jappp! Inte världens vanligaste heller så det är ett ganska lätt kännetecken. Nu väntar jag besöööök! Av 2 människor och 2 vovvar, har panikstädat i 20 min. Ni vet, slänga in grejer under andra grejer, lakan över den gigantiska högen på tvättkorgen i badrummet osv.!
Vet inte vilken tid, det kanske står en prel. tid i programmet man köper på plats. När var det förra året? Vid 17 eller nåt, eller senare? Jag minns inte...
Ja det är ju raser med ca 90 hundar + avels/uppfgrupper i en och samma ring, som ska bli klara före finalen. Så jag tror inte det kan bli tidigare än 16 iaf, helt omöjligt.
Alla bukefalosare ska naturligtvis träffas om vi är där samtidigt!
Var inte finalen klar ungefär vid 17 förra året? Jag minns inte riktigt... Jag hade lånat ut saker till en monter sp jag var tvungen att vara kvar till sist *mutter* Men i år är jag fri. Jag har ännu inte hittat mitt ring.sekr. pass *snyft* Måste leta järnet nu... Å andra sidan såg jag nu att det bara kostade 60:- för medlemmar så... Det inleds 15.00 med lucia i stora ringen... Träffas 14.00 då? Leta efter en tjej med en Whippet som precis blivit NordJV??
Jag kan nog slita mig ifrån ringen när tikarna är där, alltså kring 14-tiden. Ja, om vi har vunnit titeln lär det stråla om oss så mkt att vi inte går att missa!
Ha ha...jag sitter i inträdes kassan till kl 13.00 så sen är jag ledig. Så kl 14 blir jättebra! Skulle vi ses vid stora läktaren? Eller ska vi helt enkelt bara samlas runt den skimrande lyckliga whippet vinnaren?
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.