Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nä säg inte sådär.. vaddå om jag går vidare måste jag ställa ut på söndag med??
OJOJ då måste jag ju bo nånstans det värsta är ju att alla i min ras uppfödare säger att min är läcker och att dom är lite nerrvösa att min ska slå dom =)
Min har ju bara varit en sällskapshund fram tills då det var en uppfödare som upptäckte oss i våras=)
Vi kanske kunde träffas?? Jag kommer försöka att vara där båda dagarna. Om jag hittar mitt ringsekt.pass vill säga. Det blir lite dyrt annars. Jag verkar inte bli tillfrågad om att jobba i ngn monter i år.
*funderar* Inte vad jag kommer på... Tänka tänka... Jag hade det satans passet precis innan jag flyttade. Lade det på ett ställe för att kunna plasta in det *sucka* Men vart? Jag har ju nån vecka på mig att leta iofs... Alla har ju bara en hund med sig
Stålmannen är en ful ankunge så han stannar hemma, Får hoppas att han är en svan till nästa år.
men skulle nån leta efter mig på lördagen, så fråga i montern efter ida, det vet säkert vart jag är
*HMMMMMM* folk med vinthundar brukar ha ett lass med vovvar med sig.... hehe. Men de 2 som jag åker ned med har faktiskt bara med sig EN saluki var. Högst ovanligt!
Jag skulle jättegärna ställa ut min tös, men hon är INTE tränad, och heller inte så förtjust i folk... Har problem att sitta med mig utanför Konsum o vänta på mamma medans hon handlar ett paket mjölk...
Tösen är sååååååå vacker!!! Har för mig att mamman hade en ganska bra karriär som utställningsHusky...?
Äh, istället för att ställa ut min tik, jobbar jag för fullt med att hitta tak o sovplats till två killar o typ SM-2:an i lydnad... Någon som har nåt bra tips? (Det är ju fullt emd folk överallt!)
Jag ska förmodligen dit och titta och drömma, men i så fall blir det på lördagen! Ska försöka glo lite på några Schapendoes och dom är visst där på lördagen.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.