Skutta fram och fråga du, men jag liknar inget kort alls i verkligheten. Fråga Tippan får du se.
Åker jag återkommer jag med utseendebeskrivning.

Ja.. Fast nu tycker jag att du var dig helt lik :D Fast det kanske inte var så *hi hi* Kom på söndag du med! Skulle vara kuuul! :bump:

Tänkte igen höra vilka ska dit på LÖRDAG?? ska vi ha en liten mini buketräff vi som är där på lördag.

Jag är inte där lördag.. är vi inte fler där på söndagen? Jag är 2-3 stationer bort på lördagen, men inte inne i kaoset. :smirk:

Säkert fler på Söndagen men det gör ju inte mig mer lycklig då min ras ställs ut på Lördagen och det är då jag skall vara där :)

Nä säg inte sådär.. vaddå om jag går vidare måste jag ställa ut på söndag med??
OJOJ då måste jag ju bo nånstans det värsta är ju att alla i min ras uppfödare säger att min är läcker och att dom är lite nerrvösa att min ska slå dom =)
Min har ju bara varit en sällskapshund fram tills då det var en uppfödare som upptäckte oss i våras=) :)

Jag är där på lördagen, utan hund jag återfinns vid släthårsfoxarna och i vår monter.

Vi kanske kunde träffas?? Jag kommer försöka att vara där båda dagarna. Om jag hittar mitt ringsekt.pass vill säga. Det blir lite dyrt annars. Jag verkar inte bli tillfrågad om att jobba i ngn monter i år.

Känner du ingen som ska ställa mer än en hund och kan tänka sig att låna ut en nummerlapp till dig när du ska gå in på söndag? Då är det ju gratis! :cool: :banana:

Ta med dig Stålmannen så dyker jag kanske förbi montern med en whippet i högsta hugg.. då är det Ishtar :D

*funderar* Inte vad jag kommer på... Tänka tänka... Jag hade det satans passet precis innan jag flyttade. Lade det på ett ställe för att kunna plasta in det *sucka* Men vart? Jag har ju nån vecka på mig att leta iofs... Alla har ju bara en hund med sig :D

Stålmannen är en ful ankunge så han stannar hemma, Får hoppas att han är en svan till nästa år.
men skulle nån leta efter mig på lördagen, så fråga i montern efter ida, det vet säkert vart jag är ;)

*HMMMMMM* folk med vinthundar brukar ha ett lass med vovvar med sig.... hehe. Men de 2 som jag åker ned med har faktiskt bara med sig EN saluki var. Högst ovanligt!

Ishtar

Jag skulle jättegärna ställa ut min tös, men hon är INTE tränad, och heller inte så förtjust i folk... Har problem att sitta med mig utanför Konsum o vänta på mamma medans hon handlar ett paket mjölk... :crazy: :(
Tösen är sååååååå vacker!!! :love: Har för mig att mamman hade en ganska bra karriär som utställningsHusky...?

Äh, istället för att ställa ut min tik, jobbar jag för fullt med att hitta tak o sovplats till två killar o typ SM-2:an i lydnad... Någon som har nåt bra tips? (Det är ju fullt emd folk överallt!)

Jag ska förmodligen dit och titta och drömma, men i så fall blir det på lördagen! :) Ska försöka glo lite på några Schapendoes och dom är visst där på lördagen.

Topplistan anmsiffor:
143 Rottweilers :eek:
100 Irl. röda settrar
90 Rhodesian ridgebacks
89 Whippets
88 Leonbergers
82 Grand Danois
78 Dobermann

Oj oj oj... hur ska det gå? :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 925
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Till er som varit där och ställt hundar förut, jag är gröngöling! Jag fick hem papper om utställningen och det står att jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka