Jaha, blir det någon träff eller är alla där på olika dagar? Jag har vilket fall än så länge svårt att säga när jag kan eftersom jag inte riktigt vet när jag skall tävla.

Jag har fått låna bilen *troligtvis* Så jag kommer lördag och söndag. Lördag för att se på krullisarna och söndag för att träffa en del av er :D

Mina fula hundar kommer att vara med i bilen så jag blir inte där heldagar, utan bara nån timma

Skulle du dit? Har missat det. Jag har bara hört att du INTE skall. Ja ja, det var ju trist... Jag håller en tumme på att komplikationerna vänder åt andra hållet ändå! :bump:

Oj då sorry det var endast söndagens raser.. här kommer en topplista med lite mer sanning: :o

1. 156 Flat coated retrivers
2. 151 Cocker spaniels
3. 143 Rottweilers
4. 112 Engelsk springer spaniels
5. 105 Labrador retrivers
6. 101 Golden retrivers
7. 100 Irl. röda settrar
8. 95 Chinese crested dogs
9. 90 Rhodesian ridgebacks
10. 89 Whippets

Jag har ingen som kan vara här med bäbisen några timmar :cry: Och hon kan ju inte sitta i bilen heller, för det har hon aldrig gjort förut.

Jag hade tagit henne om jag inte skulle dit :d
Men jag hade inte kunnat garantera att du skulle få tillbaka henne ;)

*jippi* Vi måste bestämma tid och plats! :bump: Jag kommer att vara där ca 8.30 på lördag och åker alltså hem igen vid 12 redan. På söndag kan jag komma senare och vara kvar längre.

Vart skall vi träffas och vem skall hålla koll på hur alla ser ut? Fast vi kanske inte blir så många :confused: Eller?

Jag är i trakterna från fredag kväll. :smirk:
Befinner mig på utställningsplatsen på söndag från ottan, jag är först ut med min jycke.... :crazy:... som vanligt. Jag som alltid är antingen för trött eller för nervös för att kunna äta frukost inför utställningar med tidigt start.

Ja, kan någon smart person härinne kläcka en bra idé för var, när och hur vi ska träffas? :eek:

Hörru du, jag lånar INTE ut henne till någon sugen Bukefalosare! :D :mad: :D

Haha, kunde tro de.. Med en sån sötnos e risken stor att hon inte lämnas tillbaka! :D
Vår odåga däremot, henne e de ingen som vill behålla länge.. ;)

Jag har redan träffat på mååånga villiga hundvakter ute! :D Men jag är så petig så inte vem som helst får vara med min vovve :p

Jag som inte har hund med känner mig rätt så rörlig och är inte ett dugg nervös heller *hi hi* Jag måste fundera vart det kan tänkas vara lite mindre folk...

Men på läktaren till stora ringen brukar det inte vara mycket folk när det bara är vanlig "dötid" så vi borde kunna träffas där nånstans.

Jag kan tänka mig en fika men jag vet som sagt inte ännu när jag springer. Om jag kan så skall jag kolla in Kelpiesar och Russlar kl 9 i ring 8 och 9 på lördagen.

Shit hur skall vi hitta varandra där? :D

Jag kan börja:
Klockan 10.00 på lördag vid läktaren till stora ringen? Finns det några som kan komma då?

Mer förslag!!

Jag går o hittas vid staffarna, jag är den som dregglar mest! :D
Förmodligen en äldre kopia av mej med, alltså mamma :)

Fast det är en omöjlighet att springa runt alla ringar och söka folk, det är ju så mycket folk överallt...

Liknande trådar

Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 925
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Till er som varit där och ställt hundar förut, jag är gröngöling! Jag fick hem papper om utställningen och det står att jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka