Labrador bortskänkes

*HA* Så mycket litade jag på min äldre Labrador också. Hon kan ha en öppen fodersäck framför näsa trots att hon är ensam hemme i flera timmar. Tar inget från bord, tjuver inte etc etc. Gissa om att matte blev förvånad då hon en gång, jag hade kasse bak precis som du, hade öppnat ett paket ÄGG och smackat i sig! :eek:

Jajamensan! En hel dosa med påssnus tryckte hon i sig, tyst och stilla medans vi tittade på tv. Det blev raka spåret till veterinären och kräkelikräkas det! Och den stackars bullterriern fick sympatikräkas, för vi visste inte om hon också fått i sig något..... Normalt sett är det ju hon som brukar få åka dit när hon ätit dumma saker. :D

:p..fast min är inte så glad i mat övht...han äter inte ens chips, schweizernöt gillar han...jag tror inte har gör det för att vara "lydig", utan för att han på nåt sätt vet innerst inne att "så gör man inte"..det tillhör inte honom....eftersom den var förpackad...hade jag lagt den utan förpackning hade han troligen tyckt att den var "laglig" :D :D :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 896
Senast: Snurrfian
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 598
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10