Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kära medhundägare på detta forum, jag måste få be er om råd. Jag har en blandrashund på snart sex år som har en mycket komplex...
2
Svar
32
· Visningar
3 203
Senast: Zafir
·
K
Övr. Hund Vi bor i ett kedjehus (dvs ett långt hus avdelat på mitten med ingångar från ena långsidan.) mellan våran och grannens tomt finns ett...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund .. vilken ras skall det vara och varför vill du ha just den rasen?? Ni får skriva max 3 raser.... :rofl: *Ja, jag är uttråkad...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 713
S
Övr. Hund Har en kompis som har en hund - vi sa alla från början att det inte kommer funka. då hon är ensamstående och har en dotter på 3 år, och...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Jag vill ha förslag på hundnamn. :idea: En liten tjej är det. :love: Har inte fått henne så jag vet inte hur personligheten är men...
Svar
8
· Visningar
13 840
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Hej! Är det någon som har nåt bra tips på cainterrier-kennel?? Vad tycker ni om rasen, är intresserad av att höra... Mvh M
Svar
2
· Visningar
1 701
Senast: Rutan
·
F
Övr. Hund Om allt går bra med hunden som vi ska ha på prov, så behöver han en bädd. Men jag vet inte vad småhundar brukar gilla att ligga i...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har aldrig besvärats av sjuk hund eller något direkt avvikande beteende..Men de senaste veckorna har hon börjat kissa jätteofta, hon...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund ...om det här med att gå i trappor. När lät ni era valpar börja gå i trappor. Och fick de både gå ner och upp då? Det blir ju...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Min älskade och underbara lillvoffsing Pia blev överkörd igår förmiddag. Det känns förjävligt.. det är så tomt. Jag vet inte vad jag ska...
2
Svar
31
· Visningar
2 304
Senast: Tronspira
·
Övr. Hund Läs om hjältehunden: http://www.corren.se/archive/2005/3/15/i37uzflwfhvsdwh.xml?category1=1096984640-4&category2=1096984640-7&
Svar
4
· Visningar
728
Övr. Hund om en valp har ett litet navelbråck..är det diskvalificerande på nåt sätt, eller kan det bli kompikationer??
Svar
14
· Visningar
3 835
H
Övr. Hund Hur går man tillväga för att få vovven rumsren? Jag har inte fått henne än men jag tänkte samla på mig så mkt kunskap jag bara kan. Jag...
Svar
11
· Visningar
891
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Min vovve höll på att skrämma ihjäl mig för någon dag sedan. Vi var ute på gården när han plötsligt tomkräks. Börjar skaka lite och...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: knorris
·
S
Övr. Hund hur långt ska man som mest gå med en liten 8 veckors?? kan man gå för långt?? vad ska man tänka på då??
2
Svar
34
· Visningar
2 166
Senast: shallowxx
·
Övr. Hund Jag blir så j*vla förbannad på alla idioter som ska släppa sina hundar och har noll koll på varesig hundarna eller omgivningen. :mad...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 160
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund Valpen i mitten Valpen till höger Valpen till "vänster" Detta är grabben som kanske ska bli värmlänning :love: :love:
2
Svar
20
· Visningar
1 780
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund Jag har en golden hane och skulle gärna vilja ha kontalt med fler som har Goldens. Vad ni använder dem till ( utställning, jakt...
Svar
7
· Visningar
794
·
C
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder. Finns det något foderstatprogram för hundar? Jag kom bara att tänka på det när jag fick hjälp med foderstat till...
Svar
1
· Visningar
747
·
Övr. Hund Vad menar dom när dom frågar efter hundens titel? Måste skicka in anmälan till utställning idag och har ingen aning om vad jag ska...
2
Svar
22
· Visningar
1 487
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18