Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Måste bara berätta att våran tjej har fått 8 stycken välskapta valpar! Är så glad :). Valpningen gick extremt snabbt- det ploppade ut en...
Svar
15
· Visningar
1 057
Senast: Bellocean
·
Övr. Hund Hanen (10 år i år) har senaste tiden börjat visa lite ålderstecken i form av stela leder när han reser sig och lägger sig. Dock...
Svar
15
· Visningar
5 080
B
Övr. Hund Snälla kan någon hjälpa mig ur förvirringen, Är alla en och samma ras eller olika? Finns ju lågställda, och de med längre ben.Är det...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: Jaahl
·
F
Övr. Hund Vad ska man egentligen tänka på att fråga uppfödaren om när man ringer och hör om valpar? Jag har aldrig gjort detta innan, och vill...
Svar
7
· Visningar
6 220
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hejsan alla! Måste bara be om Era uppfattningar ang. valpfoder... :smirk: Vår lilla dvärgpinscher-valp kommer hem om sex veckor...
Svar
15
· Visningar
1 042
·
Övr. Hund Idag va vi på våran andra utställning någonsin, och vi kom tvåa och fick ett HP!! :bump: Men vad betyder BIM???
Svar
7
· Visningar
731
·
S
Övr. Hund vad får man tävla i för grenar/ klasser med blandraser?? har ingen koll.... :confused:
Svar
11
· Visningar
936
Senast: shallowxx
·
Övr. Hund Då har jag varit på polisförhör angående min anmälan mot den andra hundägaren som lät sina hundar springa vind för våg. :devil: Som...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Meibla
·
S
Övr. Hund Ni som tränar och tävlar med era hundar, för ni träningsdagbok? Vad skriver ni in i den i så fall? Känner ni att ni haft nytta av den...
Svar
10
· Visningar
1 237
Senast: glee
·
G
Övr. Hund vart får man tag på sådana? Det fanns jogleringsbollar på I*EA förut, dom var dom enda bollar som höll för våran vandalist. Tyvärr...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Vilken hundras passar bäst i en familj med två stora barn (13 & 17)? mamma vill inte ha golden eller labbe, inte jag heller för den...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 113
Senast: TheHunted
·
P
Övr. Hund Hej. Är det någon som kan tipsa om vart man kan köpa billiga nyckelremmar (sånna man har runt halsen, med olika texter tex. Olydig mm)...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: simpan
·
Övr. Hund Finns det någon här som har en sån? Jag har varit insnöad på att min nästa hund skulle bli en jack russel men har på senare tid träffat...
Svar
13
· Visningar
2 003
O
Övr. Hund Min lilla goding ska få valpar om 4 veckor. Hon är redan rejält rund om magen. :love: Men hur ska jag utfodra henne sista veckorna...
Svar
12
· Visningar
2 290
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Jag ska för hoppningsvis, en vacker dag, skaffa mig en liten familjehund och är liten sugen på att titta på olika raser som skulle kunna...
2
Svar
28
· Visningar
2 100
Senast: Björk
·
Hundträning Min kängurur-korsning tycker det är mycket roligare att hoppa, skutta och kampa med mattes arm än att visa upp sin oerhört fina trav...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: Loriley
·
Övr. Hund Nån som vill och kan formulera sig bra för en protestlista? jag skriver lätt på.. Hur kan man utsätta hundarna för detta...
2
Svar
29
· Visningar
3 109
Senast: MissDaisy
·
Övr. Hund Nu har jag anmält lilla vovven till valpkurs. Han kommer vara 6 mån när vi börjar. Hur mycket bör han kunna när vi kommer dit och är det...
Svar
11
· Visningar
2 338
Senast: turbofling
·
W
Övr. Hund Jag har länge velat starta en kennel. Hur börja ni som har kennel idag? Hur har ni det hemma, är valparna inne eller har ni ett eget...
Svar
14
· Visningar
5 670
Senast: qenzo
·
Övr. Hund Usch för sånt här.... http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,613561,00.html Jag har inte ens några ord för det....
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Poppinella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025