Protestlista??

Sv: Protestlista??

Bra sagt...för det där har jag funderat mycket på också. Undra VEM som kom på hela grejjen ? Och den första hunden som hängde upp och bajsade måste ju gett väldans god skörd eller annat...eller ?? Eller finns det kanske ett råd som har möte 1 ggr/året och tänker ut hemska saker som ska gynna moder jord ?? Blir det bättre då ? Nja, kan jag inte påstå va.... :confused: ...Varför ska man plåga djurena och TRO att det eller det kommer gynna det eller det och bli så bra...varför inte ut och jobba med hederlig handkraft i jorden istället för att pina livet ur stackars djur.

Jag förstår inte hur man kan göra nåt dylikt???? Hur sjuka människor finns det egentligen... o alla människor som står o tittar på... att ingen reagerar... Fan blir så förbannad.... :mad:

man kan väl hoppas att det händer någonting om man skriver på (har skrivit på nyss).
Vet inte hur dem tänker men desperata måste de vara.
Att utsätta djur för lidande och hoppas att människorna får det bättre tror jag knappast på.
Men tycker inte det är värre än vad vissa afrikanska stammar gör mot djur bara för att de tror gudarna besvarar dem bättre då, är väl oxå nån tradition..
Eller hur judarna slaktar sina djur...
Eller att asiater flår levande hundar, så är detta ingenting egentligen..
Men sjukt att man ens vill ha det som tradition.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka