HjÄlp Snabbt!

Sv: HjÄlp Snabbt!

Detsamma, :bow: vi är ju inte allt för många dvärgpinscherägare i det här landet.

Det stämmer bra det att det är Theneican's Zavannah jag har. Har kikat runt lite på din sida och din Tali verkar väldigt lik henne. Så då kommer det kanske inte oväntat att hon blev min personliga favorit. ;) :D
Jag hoppas verkligen att det ska gå bra på utställningarna här fram över, nästa utställning blir den 25:e. Än så länge har hon fått väldigt bra kritik så det verkar lovande än så länge. :bow:
Jag står även i kö för en svart tikvalp från Exigors kennel. Jag ska dock vänta ett litet tag så att Julie hinner mogna lite innan det kommer en valp till huset, så mest troligt dröjer det nog till nästa vår/sommar innan vi får tillökning. Hon är ju bara 10 månader nu så det är lite för tidigt än. Men om ett år hoppas jag att hon ska vara redo för en lillasyster. ;)

Måste bara säga att det är tre otroligt söta valpar du har. Det finns nog ingenting så sött som en dvärgpinschervalp. :love:

:D Att det ska vara så svårt att komma ihåg. Bedårande söt är hon i alla fall. Hamnade bredvid en Selma på utställningen, fast den var mer intresserad av att bråka med Amstaffen som satt bredvid än att prata med mig. :D

Ja det är inte lätt. Träffade en tant ute som frågade vad Selma var för ras, jag pratade säkert lite för snabbt och hon hörde nog fel för hon svarade "ahaa, en speciell sorts terrier". :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka