Hjärtesorg

Sv: Hjärtesorg

Nej fy vad sorgligt! :cry: Lider med dig! Började nästan gråta när jag läste hur det hade gått till. Vad ska jag mer säga, andras ord känns ofta så tomma när man har råkat ut för sånt här. Men massor av kramar på dig!

_malle_ --> Är det den lilla sötingen på din bild? Hursomhelst, sånt borde inte få hända. :cry: :(

Calazirya skrev:
Trolitgvis en hjärinfarkt, han lekte som vanligt och plötsligt blev han jätte hängig.

Efter någon timme somnade han in i mitt knä :(

( om det finns blommor kvar som märker platsen så skall jag fara dit idag och lägga en blomma )

Jag vet hur det känns att få sin hund borttyckt, hunden är en familjemedlem och det gör fruktansvärt ont :cry:

Är det du som vart o lämat rosor?

Är det hon på bilden?? Fy, så tråkigt!! Måste kännas hemskt.

Tänker på dig. Skickar tröstkramar.

/Clintan, jämthundsägare

Hujja vad allt känns konstigt. Det känns som om det inte är mig vi pratar om utan någon helt annat. Jag kan inte förstå att hon är bora. Känns som hon är hos min mormor ett par dagar o snart ska komma hem. :mad:

Jag är verkligen ledsen för din skull. Att någonting skulle hända Julie är min värsta mardröm. Jag kan nog inte ens föreställa mig den sorg du känner nu... :(

*tröstkramar*

usch lider med dig...jag hade en hund som försvann spårlöst nov 2002..ingen vet vad som hänt..känslan är nog densamma för dig..fast du vet vart din hund finns....

martha skrev:
usch lider med dig...jag hade en hund som försvann spårlöst nov 2002..ingen vet vad som hänt..känslan är nog densamma för dig..fast du vet vart din hund finns....

Det måste nog vara ännu värre att inte veta.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 773
Senast: Tualma
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 134
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar