Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur ska man göra? Jag har en foderponny, som nu ägaren säger att jag kan få. Ponnyn är 24 år (men dock frisk och ovanligt pigg) och jag...
Hästmänniskan
Jag ska bättra på några uteboxar i byggda med vattenfast plyfa. Jag behöver måla på de ytor där hästarna har gnagt. Vad ska man använda...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Någon som har erfarenhet av utställning på Falsterbo Horse Show? Hur fungerar det, är det lönsamt i jämförelse med allt jobb osv...
Hästmänniskan
Jag har eget stall hemma på gården och mina två hästar och har nu även en inhysning. Jag anser att hästar ska gå ute största delen utav...
Ekonomi & Juridik
Sökfunktionen verkar inte fungera för mig just nu, så jag startar en ny tråd.
Av ren nyfikenhet undrar jag vad det kan tänkas kosta...
Hästmänniskan
Är det någon som har tips på övningar där man kommer åt de nedre magmusklerna? Min bålstabilitet är för dålig och när jag tittar på film...
Hästmänniskan
Hej hej!
Vad är typiskt hästfolk egentligen? Något speciellt dom brukar göra till skillnad från "vanligt" folk? Eller har ni för er att...
Ekonomi & Juridik
Har funderat på att ansluta mig till Bo på lantgård, är det någon som är med där?
Vore kul att få höra lite erfarenheter, vad som är...
Ekonomi & Juridik
Frågan är enkel... vad kostar eran hästs försäkring årligen? Är såklart också nyfiken på vilken typ av försäkring samt vad för sorts...
Ekonomi & Juridik
Jag har en fråga som gäller ett arrende.
jag arrenderar ut en del av mitt stall, den som arrenderar utav mig har plötsligt börjat att...
Ekonomi & Juridik
Nu är råttet mågat!
Jag ansökte om förprövning för vår ligghall för en tid sen. Det är en byggnad på 10 x 20 meter och på ritningen...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.