Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ibland funderar jag lite och jag tycker det känns lite konstigt att man som medryttare ska betala för att hjälpa någon annan med dennes...
Ekonomi & Juridik
Ja som rubriken lyder, kan en minderårig hålla i ridlektioner?
Om man informerar till kunden att det är en minderårig, som inte har...
Ekonomi & Juridik
För en månad sedan sålde jag min 9åriga valack. Tjejen som köpte honom provred honom i en vecka och allt gick strålande. Han genomgick...
Ekonomi & Juridik
När jag till hösten kommer att ha min häst i ett kollektivstall närmare staden där jag bor undrar jag vad som kan vara bra att tänka på...
Ekonomi & Juridik
Hej. Min hovslagare tog 100 kr betalt extra (utan att säga till i förväg) för att hästarna var blöta. :(
Min hovslagare tar betalt...
Ekonomi & Juridik
Vår ponny, som haft en senskada, är halt igen. Han har varit helt ren vid böjprov sedan mitten av december, och senan såg fin ut efter...
Ekonomi & Juridik
Har funderingar på att långtidshyra ett hästsläp. :laugh:
Och i min tur hyra ut till behövande människor..
Finns det någon här som...
Ekonomi & Juridik
Tack alla som svarat på mitt andra inlägg om vad jag borde göra med mitt varmblod som jag inte klarar av och som förra ägaren tydligen...
Ekonomi & Juridik
Vi kalkade vallen i höstas, men en del av kalken har lagt sig i klumpar och alltså inte "smält ner" i marken.
Kan man släppa hästar på...
Ekonomi & Juridik
Jag och en kompis funderar på att köpa/ta en häst på foder tillsammans:)
Och jag undrar vad det kostar i månaden?, Stallhyra, foder...
Ekonomi & Juridik
En frågar till er hästägare som har blivit arbetslösa eller sjukskrivna, hur har det löst sig?
Har ni kunnat ha kvar hästen/hästarna...
Ekonomi & Juridik
Vad gödslar ni era hagar med som inte använder naturgödsel ?
Mossan håller på att ta över för mycket i mina sommarhagar & jag funderar...
Ekonomi & Juridik
Jag vill plugga vidare när jag fått mitt slutbetyg (pluggar in på komvux). Dock har jag pojkvän och trivs där jag bor så jag vill inte...
Ekonomi & Juridik
Jag läste i en annan tråd att en hade haft en värderare ut att värdera dennes hästar. VAD ÄR DET???? Vad är det för utbildning? Jag har...
Trädgård & Växter Hur många veckor? Det tar ju en stund för saker att växa ändå. Jag räknar ringblomma, honungsfacelia, sommarslöja, blåklint, gurkört som...