Hästvärderare???

Sv: Hästvärderare???

Tack för info.

Spännande att det var så olika värden på hästarna, skulle vara kul att veta om värderaren har listor de går efter, och jag undrar fortfarande om denne har gått nån slags utbildning osv.

Tänker att det måste ju finnas nåt som kan styrka att värderarens uppgifter är korrekta, framförallt när det gäller kontakt med skatteverket.

Kan inte du kolla med din värderare om hur man blir det, vad som är en godkänd värderare, osv. Tycker det här är jätteintressant.

Sv: Hästvärderare???

Tack för info.

Spännande att det var så olika värden på hästarna, skulle vara kul att veta om värderaren har listor de går efter, och jag undrar fortfarande om denne har gått nån slags utbildning osv.

Tänker att det måste ju finnas nåt som kan styrka att värderarens uppgifter är korrekta, framförallt när det gäller kontakt med skatteverket.

Kan inte du kolla med din värderare om hur man blir det, vad som är en godkänd värderare, osv. Tycker det här är jätteintressant.

Skall höra med henne... återkommer om detta så snart jag fått ett föl. :)

Hon är inte alltid så lätt att få tag på då hon har många järn i elden!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 699
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Hej! Idag på morgonen (runt 9) var jag i hagen hos hästarna där ligger en stor lada längs sidan och bakom den våra grannars hus... 2
Svar
24
· Visningar
2 239
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Ni som har privathästar som går lektioner, vad får ni i ersättning? Jag börjar känna att ersättningen är lite låg, men vet faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
1 614
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel... 2
Svar
33
· Visningar
2 248
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka