Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ideella föreningar behöver ju sina funktionärer för att kunna överleva, men hur får man fler folk att vilja hjälpa till? På de flesta...
Svar
14
· Visningar
735
Senast: Meggan
·
Hästmänniskan Tänkte starta en tråd där man kan tipsa folk om hur man ex. Lär sig att göra korrekt skänkelvikning, hur man kan få en lugnare häst och...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Ebblin02
·
Ekonomi & Juridik För att undvika igenkänning vill jag inte gå in på alla detaljer, jag är bara intresserad av det juridiska läget, inte vad som är rätt...
2
Svar
38
· Visningar
2 715
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Hur vet man att man klickar med en häst? Tycker ni att man känner det från början att man klickar direkt eller tar det ett tag? :)
Svar
9
· Visningar
1 071
Hästmänniskan Jag sitter och funderar på hur jag ska lösa grovfodret i hagen i höst. Hur gör ni med eget stall som inte kan lunchfodra? Jag skulle...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 711
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej! Jag har noterat vid ett flertal tillfällen, såsom tömkörningskurs, vid klinikbesök m.m då jag samtalat med andra hästägare och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 686
Hästmänniskan Är 21 år och läser sista året på en kandidatexamen på universitet, bor i en tvåa med sambo. Har en dressyrhäst "på sidan om" men drömmer...
2
Svar
34
· Visningar
2 662
Anläggning Jag kommer eventuellt behöva byta stall och min häst är 174 i manken, så att det inte kommer va helt enkelt att hitta stall är jag...
Svar
5
· Visningar
1 074
  • Låst
Anläggning Vet att jag såg någonstans på nätet att det fanns en ridhusharv/sladd som hade liksom en liten plog längst ut som skrapade ned material...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Nu måste jag bara dra i det här med hästannonser igen. Under flera år har jag mest känt mig irriterad på folk som svarar på hästannonser...
2
Svar
23
· Visningar
2 988
Senast: MiniLi
·
Gnägg Jag sitter och tittar på annonser för skojs skull och blir hela tiden förvånad över att det finns så många hästar som säljs som...
Svar
16
· Visningar
3 250
Hästmänniskan Hej! (Kanske skriver i fel forum..) Jag är 15 år, slutade rida för ett och ett halvt år sen och då hade jag ridit i 4 och ett halvt år...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: becka44
·
Hästmänniskan Jag har funderingar på att börja söka efter en medryttarhäst, och kom att tänka på det här med kontrakt. Är det något man bör ha som...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 080
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jo det är så att jag har lite funderingar/frågor kring foderhästar samt lite annat. Jag har försökt hitta olika lösningar för att...
2
Svar
22
· Visningar
1 760
Senast: Buck
·
Anläggning Hej, osäker på var jag ska lägga tråden men när jag sökte kom det upp trådar om vall i denna avdelning. Gissar därför att här är minst...
Svar
9
· Visningar
1 902
Senast: ptr
·
Anläggning Jag har ett problem som jag behöver bolla lite... Jag har fri tillgång på halm till mina tre hästar i hagen. Förr la jag ut ca 1-2...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: EmmaW
·
Ekonomi & Juridik Jag och systern har kommit på en företagsidé, ett koncept inom detaljhandeln som (vad vi vet) inte finns på marknaden än. Vi vill...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan Hej! Jag och min sambo har fått möjlighet att bygga på en helt idyllisk mark som min mor i dagsläget äger. Den är ca 3500 kvm, på den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 294
Senast: Gnist
·
Gnägg Funderade lite när jag mockade förut, kan vem som helst bli en duktig ryttare? Med rätt resurser och med rätt träning? Eller måste det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 418
Senast: Cambiaso
·
Hästmänniskan *BABBEL* Hej, nu är det så att jag ska skaffa häst, har aldrig ägt en häst förut, men har ridit i ungefär 10 år. Jag är dock ganska...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: nothalfbad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp