Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Vill ventilera något jag funderar och oroar mig en del över Jag har en lång hästbakgrund och har ridit extremt mkt, levt för hästar och...
2
Svar
26
· Visningar
2 922
Senast: Mim
·
Hästmänniskan Vad tycker ni om hippologutbildningen? Ni som gått utbildningen, vad jobbar ni med nu? Har ni bra lön? Hade ni hellre utbildat er till...
Svar
5
· Visningar
1 892
Gnägg Sådär, dags för en ny snacktråd för haflingerfolket! :banana: Välkomna hit allihop, nya som gamla. :)
33 34 35
Svar
693
· Visningar
87 562
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej! Är det någon här som arbetar som ridlärare på typ ridskola och tar det på egna företaget? Alltså att man inte är anställd? Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 634
Senast: Liten
·
P
Hästmänniskan En vän har hemska skavsår mellan skinkorna som aldrig hinner läka då hon rider mycket. Har någon tips på hur hon kan få såren att läka???
2
Svar
22
· Visningar
14 692
Senast: prallan
·
Gnägg Ja, jag är väl inte ensam om detta fenomen. Nu har dotter nr 2 också meddelat att hon inte vill rida längre. Känns så trist, all mysig...
Svar
7
· Visningar
2 671
Gnägg Ja då och då kommer jag ihåg hur mycket jag brukade hänga här på buke! Efter att Vit fick somna in runt midsommar 2014 så sa jag upp mig...
Svar
8
· Visningar
1 857
Senast: Luff
·
Anläggning En liten undran. Vi har godkänd förprövning för stallbyggnation, stall för 6 hästar. Vi har börjat lite smått med att fixa iordning...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: tolksele
·
Anläggning nyfiken, då de lösdrofter jag sett oftast är rena rama lervällingar (beror väl på för många hästar på för liten yta, dåligt underlag och...
Svar
7
· Visningar
1 873
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har ett litet dilemma som jag gärna skulle höra lite vad ni har för tankar och åsikter. Det är så att jag har två hästar i...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: lizzie
·
Anläggning O allvetande Buke, var köper man ett riktigt tungt och svulstigt stolpspett?
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: svea
·
Hästmänniskan Hej! Finns det några fd. Bollerupselever här? Eller kanske någon som går där nu? Främst ni som valt att gå inriktning häst. Isf, vad...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: LionQueen
·
Gnägg Hur mycket kan man få av slakteriet om man slaktar en shetlandsponny modell större? :) har liksom ingen aning om hur mycket ätbart där...
Svar
8
· Visningar
1 853
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Har någon skickat en häst till Portugal från Sverige? Eller andra hållet? Hur många dagar tog det? Förslag på transportör?
Svar
4
· Visningar
868
Senast: warg
·
Gnägg Vilka låtar skulle ni lägga i er playlist, om tanken var att låta den rulla medan ni rider på bana?
Svar
6
· Visningar
1 417
Senast: mily
·
Anläggning Hej Funderar på en sak som jag hoppas någon kan hjälpa mig att reda ut. Vi ska påbörja små rasthagar (ungefär i storlek med sjukhagar)...
Svar
17
· Visningar
4 479
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej! Jag fick min första alldeles egna häst den 15/6-2014 i födelsedagspresent. Jag har levt på gård med hästar i hela mitt liv, men hon...
Svar
13
· Visningar
2 104
Svar
0
· Visningar
286
Senast: lillbeka
·
Hästmänniskan Nu har jag ingen aning om detta hamnade på rätt plats, men here we go. Jag har funderat över möjligheten att ha en hästskötare. Idag...
2
Svar
33
· Visningar
3 620
Senast: kossankaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp