Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är vi hästfolk lättstötta?Har vi svårt och lyssna till råd (man behöver ju faktiskt inte följa dem);).Är vi mycket sköt du ditt det här...
Ekonomi & Juridik
Jag hyr ut stallplatser och har aldrig tidigare behövt fundera över att ta betalt för mockning, tillsyn o.s.v. I stallet delar vi på...
Hästmänniskan
Jag har gjort en sådan här tråd tidigare och kollat runt på trådar som redan existerar men har inte hittat någon efter 2011.
Jag går då...
Hästmänniskan
Jag och häst har flyttat en bit ifrån mitt kontaktnät, dvs de hästmänniskor jag litar på och som känner mig utan och innantill. Jag har...
Hästmänniskan
Hur kan man lägga upp in/utsläpp och fodringar på rättvis sätt?
Inget ingår i hyran. Jag bor på gården och har tre hästar själv och en...
Kropp & Själ Jag ska få en ny chef i augusti! Vi har varit väldigt många som varit oroliga för att tf chefen skulle få den fasta chefstjänsten men nu...
Kropp & Själ Jag måste gjort något knasigt när jag testade Puritos solskydd med centella tidigare, för nu har jag använt det flera gånger och varken...