Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan Har sett i tidningen här jg bor att d from 1jan-05 krävs tillstånd för att (kort sagt) ha 4hästar. Dvs om du är stallägare och hyr ut...
2
Svar
32
· Visningar
3 910
Senast: gonkan
·
R
Hästmänniskan Jag har en liten fråga, ska ju lämna iväg ponnyn på foder och har fixat ordentligt kontrakt och kommer att ha en egen skriven bilaga för...
2
Svar
31
· Visningar
2 420
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Jag blir helt förundrad över stallhyrorna runt Sthlm. Nu såg jag ännu en anläggning annonsera platser för över 5000 kr. I och för sig...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 761
Senast: godaråd
·
S
Hästmänniskan betalar man den 1g per år??
Svar
10
· Visningar
803
Senast: linafina
·
Hästmänniskan Hur många hektar behövs för att ha sju unghästar på lösdrift? Finns det bestämmelser för det? Finns det någon som vet någon bra...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Moniq
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Joyride
·
Gnägg Kort taget på Ft tävling
Svar
0
· Visningar
193
·
Gnägg Lina i topptrim, åker denna dag till hingsten :)
Svar
0
· Visningar
258
·
C
Hästmänniskan Jag hittade en mkt trevlig jacka att brodera på och sälja till mina kunder och elever, då jag har företag tyckte jag att det var onödigt...
Svar
11
· Visningar
1 057
Senast: SarahOlofsson
·
Hästmänniskan Apropå "påtvingat medlemskap" - tråden... Ni som är aktiva tävlingsryttare, ställer ni upp som funtionär på tävlingar? Finns det...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: chrysler
·
A
Hästmänniskan Jag sitter ofta och dagdrömmer om min framtida gård... :D Senaste iden som bara ploppade upp idag är om man inte kan använda de sk...
Svar
13
· Visningar
2 081
Senast: Hannely
·
Hästmänniskan Jag öppnade precis ett försäkringsbrev från Folksam där Pinky är försäkrad. Jag har en A1-försäkring på 10 000 liv och 50 000 vet...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: Jessie81
·
F
Hästmänniskan Vet inte om detta ligger rätt men ursäka om jag skriver i fel tråd. Köpte en häst i agusti iår 3 veckan blir hästen halt. Vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 645
Senast: Fladde
·
W
Hästmänniskan hej allesammans med häst!!! vad kostar det för er (ungefär) varje månad att ha hästen. Vart står den då? Jätteglad för svar då jag...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Nickan
·
L
Hästmänniskan Vad kostar det egentligen att bygga ett ridhus? (20*60m med läktare) Vad kostar det att bygga ett stall med 12boxar ca 3*3m...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: loizzanne
·
C
Hästmänniskan Hej Är det någon som vet vad det kosar att röntga sin häst?
Svar
7
· Visningar
2 408
Senast: calinen
·
Hästmänniskan Nu har jag säkert lagt den här tråden fel. Men i allafall. Hur svårt är det egentligen att sälja en travare som ridhäst? Oerhört...
2
Svar
25
· Visningar
2 910
Senast: MakePeace
·
Gnägg Detta är då jag och min islandshäst Sólon frá kyrholti!
Svar
0
· Visningar
249
B
Hästmänniskan Hur mycket belysning behövs i ridhus (dvs antal lysrör, lampor eller vad man nu har)? Vi funderar på att ha en gårdsbelysning (= en...
Svar
3
· Visningar
1 371
Senast: Bennie
·
H
Hästmänniskan Ideella föreningar som inte har något vinst syfte, behöver inte skatta eller hur?? Jag menar sådana som inte går med vinst utan bara...
Svar
18
· Visningar
2 801
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur