Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Är det här vad man kallar för bakbensaktivitet.
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Boj
·
Gnägg Detta måste vara en tallkottehäst.
Svar
0
· Visningar
189
·
Gnägg Här får man vara med för en katalog, häftig ljus blev det.
Svar
0
· Visningar
241
·
Gnägg Lilleman i alla ära, men detta är gammelman.
Svar
0
· Visningar
235
·
Svar
0
· Visningar
240
·
Gnägg Nyligen inhämtad från skogen, den nyblivna mamman valde att föda i enkelrum alldels för sig själv. Det tog att tag att finna bägge, men...
Svar
0
· Visningar
258
·
Svar
0
· Visningar
217
·
Hästmänniskan Betalar dom och hur mkt isf? Hur många dgr/vecka rider dom? Får som rida hur dom vill? Får dom träna och tävla? Vad måste dom göra vad...
2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: BrokenSilence
·
H
Hästmänniskan Vet någon hur mycket det kostar att ta med sig hästen till Tyskland. Alltså med båt? Ifall nån vet något bra ställe att jobba på där...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Cinemon
·
B
Hästmänniskan Jag har letat bland gamla trådar, men hittar ingenstans hur en riktigt bra ridhusbotten ska vara gjord. Hur gör man??? Enligt...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Som användas i det syftet att djuren ska visas upp för allmänheten. Boxstorlek, krav på hästkompis och liknande, vars kan man hitta...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: athena
·
Hästmänniskan Jag vill gärna jobba med något inom hästar och har länge funderat på vad. Mina problem är att jag inte började gymnasiet (men kan...
Svar
16
· Visningar
1 369
Senast: chrysler
·
S
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon på detta forum som nyligen kört upp för BE kort ? Jag och några arbetskamrater har som privatister i vinter...
2
Svar
21
· Visningar
14 875
Senast: Macken22
·
S
Hästmänniskan Jag har en 19årig f.d travare som är registrerad som död. Jag har inga som helst papper på honom mer än ett vaccinationskort. Vad ska...
Svar
17
· Visningar
1 159
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur