JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Boj
Startdatum
Startdatum
29 Dec 2004
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
236
Lilleman i alla ära, men detta är gammelman.
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
3
4
5
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Så här års kollar man gärna på ridresor, eller hur... Pilgrimsleden finns som ridresa i fyra etapper (man väljer själv hur många man...
Kattbilder #10
Övr. Katt Smygfotade herrn när han öppnar dörren till förrådet. :D han trycker till på handtaget å poff så är dörren öppen.
LadySara
1 minut sedan
Svar: 473
Visningar: 23 917
Katt
Silverduk
Övr. Hund Risk för repor finns absolut, man får hantera dem lite varsamt och gärna ta hjälp av andra kursare om det är möjligt. Jag tycker att det...
Brie
2 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 107
Hund
Ensamhetsträning av vuxen hund
Övr. Hund Jag trodde också att hundarna skulle reagera mer negativt på att jag pratade i kameran, typ tror att jag kommer hem eller blir oroliga...
Malibu_Stacy
20 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 209
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Ja uppenbarligen har vi olika känsla kring det hela jag får inte samma känsla med en medryttarhäst som med en egen häst jag älskar inte...
Nota
1 minut sedan
Shettistråden del II
Gnägg Om man behöver klippa dem av annan orsak än att de tränas, så får man helt enkelt vänta till efter nästa pälsbyte innan man visar dem på...
ameo
11 minuter sedan
Världscupen 2024/2025
Hoppning Oväntat att det blev sådant tvärstopp för Alise Okens (stavning?), men det gladde mig att hon inte bråkade med hästen utan bara klappade...
Caoimhe
27 minuter sedan
Svar: 293
Visningar: 12 671
Grenar