Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

O
Hästmänniskan Hej! Är det någon här inne som har någon erfarenhet/kunskap om hur mkt det kan kosta att anlägga en rundcorall?! Givetvis beror det...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: cactuspower
·
Hästmänniskan Hej Vad betalar ni per månad . Har ni då tillgång till box sadelkammare mm Jag tycker 1500 per mån är förmycke. Hingst betet för fölis...
2
Svar
34
· Visningar
4 646
Senast: loizzanne
·
J
Hästmänniskan Någon som vet om de finns brandlarm som man kan ha i stallet där larmet liksom går in i huset istället.. känns ganska onödigt att ha ett...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: loizzanne
·
Hästmänniskan Hej! Jo, jag såg en annons på blocket om en Citroen Jumper med bakdelen som en transport.Den här Jag hoppas länken visar rätt...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: chrysler
·
C
Hästmänniskan undrar vad ni har för erfarenheter av ridresebolagen. Såvitt jag vetfinns de t två stora, Greenways och Häst & Sportresor. Dåliga och...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: psychogrrl
·
D
Hästmänniskan Ni som är medryttare, eller som lånar ut era hästar, har ni något medryttarkontrakt? Tycker ni att det är bra och värt att ha? Funderar...
Svar
9
· Visningar
1 642
Senast: Doneloge
·
B
Hästmänniskan ursäkta mina idiotfrågor, men frågar man inte får man ju aldrig veta, eller hur undrar hur långa avstånden mellan stolparna bör va...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Har lite funderingar kring det här med lösdrifter då jag inte har någon erfarenhet av de. Tycker dock att det verkar vara ett väldigt...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Fodervärd
·
T
Hästmänniskan Kanske hamnar på fel forum, ber om ursäkt i så fall :angel: Tänkte på det där vart man hittar de godkända måtten för boxar/spiltor...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Hallau
·
I
Hästmänniskan Nur är måttet rågat nu ska hästen få åka tillbaka till sin rätta ägare då hon är hel stollig i mellan åt... :cry: I dag hade hon...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: ikeline
·
L
Hästmänniskan Är det någon som vet hur man gör när man ska ändra namnet på ägaren som står på hästlicensen?
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Lemieux
·
S
Hästmänniskan Vet inte om denna tråden ligger rätt, men har en fråga angående att ta med hästen utomlands. Det är så att jag ska jobba i holland efter...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Ramona
·
P
Hästmänniskan Är det lag på att man måste ha häst pass?
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Mia_R
·
D
Hästmänniskan Har ni foderstater på boxarna? Hur ser dom ut? Hade tänkt göra en i word till pollen... Några tips?
Svar
11
· Visningar
3 577
Senast: doris
·
L
Hästmänniskan Jag har ett underbart fullblodssto som fyller 14 nu i maj, har ägt henne i 2 år...Mina ambitioner är att hoppa på regional nivå och det...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Millz
·
L
Hästmänniskan Vad betalar ni i försäkring varje månad? Vilket bolag? Samt vilken summa för liv, veterinärvård? (skriv gärna ålder, ponny/häst...
2
Svar
23
· Visningar
2 137
Senast: Fladde
·
Hästmänniskan Som många vet har jag en anmälan under bearbetning hos veterinära ansvarsnämnden och "dom" kommer i Januari. Då får vi veta om...
2
Svar
33
· Visningar
2 445
Hästmänniskan Hej! Jag känner en tjej som ska sälja sin häst och efter att ha läst hennes annons på nätet undrar jag hur mycket man egentligen kan...
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: Rufsan.
·
Hästmänniskan Hur ser det ut? Hur stort är det? Färger, mått o s v..? Vad finns i stallet? Vad finns utanför (hagar, ridhus, teränng o s v)...
Svar
17
· Visningar
3 567
Senast: Notorius
·
Hästmänniskan Får en förening tvinga sina medlemmar att tävla för just den klubben? Anläggningen där jag står uppstallad ägs av en förening, i våra...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 133
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar