Försäkring?

Sv: Försäkring?

För mitt halvblodssto som blir 15 i år betalar jag 526:-/månad för 40 000:- i liv och 50 000:- i veterinärvård hos Agria.

Hon har just nu varit på klinik tre gånger för hov- och kotledsinflammation, och ska tillbaka åtminstone en gång till. Försäkringsbolaget har ersatt allt utan krångel, och jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fått!

Vad betalar ni i försäkring varje månad?
10 188kr/år = 849kr/månad

Vilket bolag?
Agria, Är supernöjd med all positivt bemötande vi fått när han varit sjuk! (Han hade mycket svår kolik i september, visste inte om vi skulle kunna rädda han, men han klarade det, peppar peppar! )

Samt vilken summa för liv, veterinärvård?
Tror att det är 60 000kr för liv, 100 000kr veterinärvård.

(skriv gärna ålder, ponny/häst, användningsområde?)
Träning/Tävling, dressyr & Hoppning., Häst.

Ni som har unghästar, förslag på försäkring??
---

milly skrev:
i MÅNADEN??! :eek: :crazy:

Själv betalar jag 800kr om ÅRET :)

(ja, ja, livförsäkringen är under 10tusen :angel: :angel: :angel: )

Hehe min är nästan inköpspris försäkrad då den varit skaddad lite ska sänka när allt strul är över

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 992
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 373
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 813
Senast: SwedEmB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar