Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg 11-årig frieservallack som rids i AR. Supertrevlig kille med coolt temperament
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Zeeke
·
M
Hästmänniskan Kan nån berätta var genomsnittet i kostnaden för ponny. Inte stallhyra. Om det spelar nån roll bor jag i skåne. Det finns...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: nexxa
·
F
Hästmänniskan Jag är så kass på detta med regler för att hålla häst, det här med ligghall osv... Jag vill att mina minishettisar ska få gå ute dygnet...
2
Svar
20
· Visningar
1 555
Senast: Kockan
·
T
Hästmänniskan Hur lång tid tar det för passet att komma? Har skickat in till asrp för en månad sen typ! Vill ju att chipmärkningen registreras så fort...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Tiggertjejen
·
H
Hästmänniskan Jag ska sälja en häst och den eventuelle köparen bokade tid för besiktning på hästklinik. Hon ringde och gav mig tiden och sa att det...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 168
Senast: bapro
·
Hästmänniskan Vad gör jag då? :confused: Hästen ska passas snart.. visst måste jag ha det då?
Svar
8
· Visningar
949
Senast: Boj
·
A
Hästmänniskan Hur gick det med diskussionen i EU-parlamentet? Enligt ett inlägg i en tidigare tråd skulle man ju diskutera ett förslag om höjning av...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 537
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Nu ställer jag konstiga frågor igen. :o Funderar den här gången på att köpa mig en bättre begagnad arbetsbod att renovera och inreda...
Svar
8
· Visningar
5 571
Senast: SaraMara
·
M
Svar
8
· Visningar
13 281
Senast: Blossi
·
L
Hästmänniskan Har precis tagit tag i att fixa pass till min shettis. Ringde shetlandssällskapet och de ville ha: - Registreringsbevis i orginal -...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: Bubbla
·
L
Hästmänniskan Det är såhär att vi har en gammal lagårn lr gammal och gammal men de är inga kor kvar längre. Därför hade ja tänkt att kunna bygg en...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: BeastieBabe
·
C
Hästmänniskan Vad betalar ni för eran hovlagare? Vad ingår? Vad utförs? Bobo, som helskoddes, kostade nu 800:- svart... dock med skor som inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 204
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Ska äntligen få en ny hage till hästarna. Undrar nu vad ni som sått om era hagar haft för blandning. Jag ska ha flerårig och helst...
Svar
14
· Visningar
2 926
Senast: Shettisar
·
Gnägg Maölin med ridskoleponnyn Chippendale
Svar
0
· Visningar
234
Senast: älgen
·
Hästmänniskan Om man triangelmärker en häst vet jag att man inte får tävla den, men får man tävla den på små tävlingar? Typ cm-hoppningar och sånt...
Svar
6
· Visningar
1 139
Hästmänniskan Det verkar ju finnas några som har koll på detta med hästpass. Såhär ligger det till: Hästen jag tävlar är en tysk import som vi köpte i...
Svar
5
· Visningar
2 027
F
Hästmänniskan Min häst är försäkrad för en större summa pengar i Agria. Hon har varit skadad nu i 9 mån men är friskförklarad. Då dt är väldigt dyrt...
Svar
13
· Visningar
905
Senast: Jane_Done
·
W
Hästmänniskan Vad är rimligt att betala för ett bete på ca 1,5-2 hektar där man står för stängsel själv? El och vatten ingår, men ingen tillsyn eller...
Svar
11
· Visningar
2 799
Senast: Bella
·
Hästmänniskan Pappa ska starta ett företag som kommer att syssla med läderarbeten, även hästsaker, men har svårt med namn. Jag skulle kolla upp namn...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Adephi
·
Hästmänniskan Jag har i god tid sagt upp min stallplats tilll den siste maj, men kommer troligen att flytta redan i början av nästa vecka. När jag...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 366
Senast: Limrick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?